ارزش ارز دیجیتال لونا صفر شد

این روزها بازار رمزارزها رنگ خون به خود گرفته و صدها هزار نفر را به خاک سیاه نشانده است.

این روزها بازار رمزارزها رنگ خون به خود گرفته و صدها هزار نفر را به خاک سیاه نشانده است. یکی از این ارزها، ارز دیجیتال لونا (Luna) نام دارد که عملا بی‌ارزش شده است.

هنگامی که ارزش رمزارزها کاهش پیدا می‌کند، بسیاری ممکن است تصور کنند بهترین زمان برای خرید فرا رسیده است و نباید فرصت را از دست بدهند. هرچند افراد زیادی از طریق همین کار پول‌های هنگفتی به جیب می‌زنند، اما گاهی عکس آن نیز رخ می‌دهد و برخی بیچاره می‌شوند.

پنج شنبه هفته گذشته صرافی باینانس خبر از کندی و اختلال شبکه بلاک‌چین ارز دیجیتال لونا داد که گفته می‌شود در نتیجه هجوم دارندگان لونا برای نقد کردن یا فروش آن است. این تفاق Binance را ناچار کرد برای ساعاتی اکسچنج luna را متوقف کند.

فاواپرس / ارز دیجیتال لونا

بنیاد لونا با هدف حفظ ارزش این پول یا به عنوان پشتوانه‌ای برای آن اقدام به خرید بیت کوین می‌کرد اما حالا ممکن است برای تقویت peg آن ناچار به فروش بیت کوین‌های خود شود.

همان‌طور که می دانید بیت کوین ظرف 7 روز اخیر بیش از 30 درصد ارزش خود را از دست داد و تا زیر 26 هزار دلار هم رفت. همین کافی بود تا ارزش لونا نیز با سقوط شوکه کننده از نزدیک به 85 دلار در هفته قبل به تقریباً صفر (0.00003562 دلار) برسد و عملاً بی ارزش شود. در گذشته ارزش لونا تا 119 دلار هم فرا رفته بود.

بر اساس گزارش‌ها همسر یکی از خالقان لونا از ترس جانش به پلیس پناه برده و تحت محافظت قرار گرفته است. حالا باید منتظر ماند و دید آینده لونا چه می‌شود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.