همکاری فناپ تک در توانمندسازی صنعت بانکداری و پرداخت سوریه

در راستای گسترش صادرات فناورانه ایران در حوزه فناوری‌های بانکی و پرداخت، 19 اردیبهشت 1401، هیأتی از بانک‌های سوریه از شرکت «فناپ‌تک» واقع در شهرک صنعتی خرمشهر (منطقه آزاد اروند) دیدار کردند.

به گزارش فاواپرس، در این بازدید که با حضور نادر عمیدزاده، فرماندار ویژه خرمشهر، مدیران انفورماتیک و پرداخت الکترونیک بانک مرکزی سوریه، بانک‌های «البرکه» و «بیمو» برگزار شد، توانمندی‌ها و محصولات حوزه‌ بانک و پرداخت تولید شرکت فناپ‌تک مورد توجه قرار گرفت و توضیحاتی درباره طراحی، تولید و روش‌های ممکن برای پشتیبانی از محصولات در کشور سوریه ارائه شد.

فناپ‌تک آمادگی خود را از نقطه‌نظر صادرات محصولاتی همچون پایانه‌های پرداخت، کیوسک‌های بانکی و به‌ویژه خوددریافت «رمسان»، و انتقال دانش به‌منظور پشتیبانی محصولات، اعلام کرد و با توجه به توانمندی‌های قابل توجه فناپ‌تک و هلدینگ فناپ در بخش فناوری اطلاعات این ظرفیت وجود دارد که سامانه بانکی و نظام‌های پرداخت سوریه با کمک شرکت‌های توانمند ایرانی تقویت شود.

در ضمن، با توجه به اینکه فناپ‌تک حدود 10 درصد کاغذ مصرفی حوزه بانک و پرداخت کشور را تأمین می‌کند، این حوزه نیز مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت و دو طرف تمایل خود را برای انجام کار کارشناسی و سفارشی‌سازی این محصول به‌منظور عرضه در بازار سوریه اعلام کردند.

یادآوری می‌شود فناپ‌تک یکی از شرکت‌های پیشگام در تولیدات روزآمد حوزه الکترونیک است و به‌عنوان اولین شرکتی که در ایران اقدام به تولید کارتخوان بانکی کرده است، شناخته می‌شود.

این شرکت در سال جاری پس از افتتاح کارخانه جدید خود، محصولات تازه‌ای ازجمله خوددریافت بانکی رمسان، کنسول اندرویدی پادباکس و دوربین‌های امنیتی را روی خط تولید خود دارد و محصولات جدیدی اعم از مودم‌های TD-LTE نیز به‌زودی به محصولات این شرکت اضافه خواهد شد.

فناپ‌تک قصد دارد با داشتن نگرش اکوسیستمی در تولید تجهیزات و محصولات دیجیتال، خرمشهر را به قطب تولید محصولات دیجیتال بدل کند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.