تغییرات در هیات مدیره شرکت نگاه پرداخت

طی مراسمی در هلدینگ فناوری نگاه، امین مطیعی از هیات مدیره شرکت “نگاه پرداخت” خارج شد و سریر سماوی كه پیش از این معاون فنی و زیرساخت شرکت ” نگاه پرداخت” بود جایگزین وی شد.

امین مطیعی پیش از این نایب رییس و عضو موظف هیات مدیره شرکت نگاه پرداخت بود و به تازگی مسئولیت مدیرعاملی شرکت پرداخت نوین آرین را بر عهده گرفته است.

حسین اسلامی مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه در این مراسم که با حضور مدیران شرکت برگزار گردید، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای امین مطیعی در مسئولیت جدید، از وی به عنوان دوست و برادری خوشفکر، توانمند و خوش آتیه یاد کرد وحضور وی در حوزه پرداخت الکترونیک را منشا اثرات مثبت و ارزشمند دانست.

اسلامی همچنین از سریرسماوی به عنوان فردی که در دل بانک کارآفرین پله های ترقی را پیموده و با کوله باری از تجربه، همچنان پرتلاش و آماده قبول مسئولیت‌های جدید است، یاد کرد و این ارتقاء از درون مجموعه را به فال نیک گرفت وراهبرد قطعی هلدینگ فناوری نگاه را، تلاش حداکثری برای قبول مسئولیت‌های مدیریتی توسط افراد نوآور، پرتلاش و باسابقه از درون مجموعه اعلام نمود.

در این مراسم هادی ابراهیمی مدیرعامل شرکت نگاه پرداخت نیز ضمن آرزوی موفقیت برای امین مطیعی در مسیر پیش رو از تلاش ها وفعالیت‌های وی در مسئولیت قبلی قدردانی کرد. هادی ابراهیمی انتخاب سریر سماوی به عنوان عضو هیات مدیره شرکت نگاه پرداخت را نشانگر مسیر درست پیموده شده تاکنون و نیز آینده روشن برای شرکت دانست.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.