حضور مدیرعامل سداد در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از غرفه بانک ملی ایران و شرکت پرداخت الکترونیک سداد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز جمعه21 اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شده و شرکت پرداخت الکترونیک سداد نیز به‌منظور معرفی و ارائه تازه‌ترین دستاوردهای خود در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

مهندس «محمدحسین کاشی» مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد هم صبح امروز دوشنبه با حضور در این نمایشگاه، از غرفه بانک ملی ایران و شرکت پرداخت الکترونیک سداد بازدید کرد.

فاواپرس / محمدحسین کاشی سداد

وی در جریان این بازدید با «عباس شفیعی» رییس هیات مدیره بانک ملی ایران به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

گفتنی است، شرکت پرداخت الکترونیک سداد در غرفه بانک ملی ایران در سالن 38 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (غرفه 2006)،‌ از روز جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال جاری به مدت 4 روز از ساعت 9 الی 16 پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از 23 تا 26 اردیبهشت‌ماه سال 1401 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، میزبان 1200 شرکت داخلی و 44 شرکت خارجی خواهد بود. از مجموع 44 شرکت‌ خارجی حاضر در این نمایشگاه، 13 شرکت خارجی، 12 شرکت نمایندگی خارجی و 19 شرکت داخلی ارزی–ریالی هستند.

این نمایشگاه یکی از مهم‌ترین محل‌های بازاریابی کالاها و خدمات فنی و مهندسی شرکت‌های ایرانی و خارجی فعال در صنعت نفت ایران است و به‌همین دلیل همواره از این نمایشگاه استقبال فراوانی می‌شود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.