کلاب ‌هاوس از تولیدکنندگان محتوا حمایت می‌کند

کلاب ‌هاوس قصد دارد از تولیدکننده‌های محتوا در این پلتفرم حمایت کند و یک سری ویژگی جدید در اختیار کاربران قرار بدهد.

پائول دیویسون، مدیرعامل کلاب‌هاوس، در جلسه هفتگی این شرکت اعلام کرد که اولین برنامه حمایتی از تولیدکننده‌های محتوا به‌زودی شروع می‌شود.

این برنامه حمایتی که Clubhouse Creator نام دارد، قصد دارد مجری‌ها و برنامه‌سازان مختلف را تحت تأثیر قرار بدهد تا بتوانند مخاطب مورد نیاز خود را پیدا کنند، با برندهای مختلف ارتباط بگیرند و از همه مهم‌تر از برنامه خود کسب درآمد کنند.

Clubhouse Creator در ابتدا ۲۰ تولیدکننده محتوا را قبول می‌کند و به گفته ورج، علاقه‌مندان می‌توانند درخواست خود برای پیوستن به این طرح را تا تاریخ ۱۱ فروردین ارسال کنند.

کلاب‌هاوس در تاریخ ۲۷ اسفندماه اولین سالگرد خود را جشن خواهد گرفت. این شبکه اجتماعی در طول سال گذشته یکی از موفق‌ترین سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر در سیلیکون‌ولی بود که باعث شد شرکت‌‌های دیگر از جمله توییتر و فیسبوک هم به فکر راه‌اندازی چنین سرویسی بیفتند. توییتر چند وقت پیش سرویس Spaces را معرفی کرد که دقیقا شبیه به کلاب‌هاوس است و به‌زودی در اختیار همه کاربران قرار می‌گیرد.

دیویسون به این موضوع اشاره کرد کلاب‌هاوس به‌زودی اولین تور جهانی خود را شروع می‌کند و قصد دارد جلسه بعدی خود را در ایتالیا برگزار کند.

همچنین مشخص شده است که یک سری ویژگی‌ که کاربران مدت‌ها به‌ دنبال آن بودند، مانند به اشتراک گذاشتن لینک‌ها و فیلتر زبان، به‌زودی به این شبکه اجتماعی اضافه می‌شود.

کلاب‌هاوس دیگر به لیست مخاطب‌های گوشی دسترسی نخواهد داشت و کاربران می‌توانند مستقیم با استفاده از شماره تماس کاربران، دیگران را به این شبکه اجتماعی دعوت کنند.

به گفته‌ی دیویسون، کاربران می‌توانند برای حذف لیست مخاطب‌های خود که در کلاب‌هاوس ذخیره شده‌اند با این شرکت در تماس باشند؛ البته به‌زودی ابزاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که می‌توانند لیست مخاطب‌های کاربران را از کلاب‌هاوس حذف کند.

عضویت در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس در حال حاضر فقط با دعوت‌نامه امکان‌پذیر است و اپلیکیشن آن هنوز برای کاربران اندروید منتشر نشده است. به‌تازگی اعلام شده است که ارزش این شبکه اجتماعی صوتی به یک میلیارد دلار رسید.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.