سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز به کار کرد

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، برای عرضه هماهنگ محصولات خودروسازان از امروز صبح ساعت ۹ آغاز به کار کرده است.

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، برای عرضه هماهنگ محصولات خودروسازان از امروز صبح ساعت ۹ آغاز به کار کرده است. اما صفحه نخست این سایت با روز گذشته متفاوت است. آیا سامانه اختلال دارد؟

به گزارش فاواپرس، وزارت صنعت، معدن و تجارت چندی پیش طرح‌های فروش خودروسازان دولتی و خصوصی را متوقف کرد و به سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دستور داد که سامانه متمرکزی را برای عرضه محصولات آنها طراحی کرد. بر همین اساس، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از امروز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت آغاز به کار کرده است.

فاواپرس / سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

مشکل در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

خودروسازان و شرکت‌های مختلف این حوزه از امروز عرضه محصولات خود را در این سامانه کلید زده‌اند. اما شرایط در صفحه نخست سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، در روز نخست فعالیت رسمی با روز گذشته تفاوت کرده است.

روز دوشنبه اگر کاربری به این سایت سر می‌زد، در صفحه اصلی آن نام،مشخصات و لینک ثبت‌نام چندین محصول آماده بود. از جمله می‌توان به تیگو ۷ (مدیران خودرو)، پژو ۲۰۶ (ایران خودرو)، جک S5 (کرمان موتور)، لاماری ایما (آرین پارس موتور)، کوئیک (سایپا) و دیگنیتی (بهمن موتور) اشاره کرد.

اما اکنون به جای همه آنها تنها یک عبارت درج شده است: «در حال دریافت اطلاعات». از سوی دیگر فرایند ورود/ثبت‌نام نیز اکنون در این سایت تکمیل نمی‌شود. این در حالی است که بر اساس اعلام پیشین قرار بود این سامانه از ۹ صبح امروز آغاز به کار کند.

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.