ایرانسل باز هم روابط عمومی «سرآمد دیجیتال» ایران شد

ایرانسل دو نشان ویژه «ستاره ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و «ستاره طلایی روابط‌عمومی» را از نهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، دریافت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، عصر امروز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، همزمان با روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و روز ملی روابط‌عمومی، مراسم پایانی نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط‌عمومی، با حضور ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز حضور شماری از فعالان ارتباطی ایرانی و بین‌المللی، از جمله پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران، در سالن اصلی (خواجه نصیر) مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این جشنواره، ایرانسل با عنایت به رأی هیأت داوران و با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی، به دلیل اقدامات انجام شده در زمینه کمک به ایجاد زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال و فعالیت‌های چشمگیر و پیشتازانه در حوزه ارتباطات دیجیتال به عنوان روابط‌عمومی «سرآمد دیجیتال» معرفی شد.

ساروخانی در این مراسم، با اشاره به سیر تحول روابط‌عمومی در سازمان‌ها، تأکید کرد: به مرحله‌ای رسیده‌ایم که باید روابط‌عمومی دانش‌بنیان و علمی را بنا کنیم.

وی افزود: سازمان‌هایی که خلاق نبوده‌اند، پویایی نداشته‌اند و با زمانه خود بیگانه بوده‌اند، به مرور دچار شکست و اضمحلال شده‌اند و این روابط‌عمومی است که وظیفه دارد سازمان را با زمانه و دنیای حال، متصل کند.

فاواپرس / ایرانسل باز هم روابط عمومی «سرآمد دیجیتال» ایران شد

در این مراسم، همچنین پیام خانم تسوکو سوقی هارا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA)، قرائت شد. وی در این پیام، با تبریک روز روابط‌عمومی به دست‌اندرکاران روابط‌عمومی ایران، تأکید کرد: روابط‌عمومی‌هایی که در مسیر «سرآمدی» حرکت می‌کنند، تلاش دارند از مدل‌های دانش‌بنیان در روابط‍‌عمومی استفاده کرده و «تکنولوژی‌های مدرن» را در ارتباطات، به خوبی به کار گیرند.

در بخش معرفی برگزیدگان نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، روابط‌عمومی ایرانسل با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، به دلیل درخشش در مجموعه فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته، دو لوح تقدیر و دو نشان ویژه «ستاره ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و «ستاره طلایی روابط‌عمومی» را به خود اختصاص داد که دکتر سعید عسکری مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل، این دو نشان ویژه و دو لوح تقدیر را دریافت کرد.

روابط‌عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همزمان با تحقق اهداف ایرانسل به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «نخستین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران»، در چارچوب مسؤولیت اجتماعی خود، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه‌ها را بیش از پیش تقویت کند و در اهداف ایرانسل در کمک به ایجاد زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسؤولیت‌های حوزه ارتباطات و رسانه، محقق کند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.