مدیرعامل داتین:

ویپاد به 15 هزار نفر تسهیلات داده است

ویپاد به عنوان شعبه بانک دیجیتالی بانک پاسارگاد می‌خواهد برنامه فراگیری مالی خود را با گسترش تسهیلات خرد در میان دهک‌های ۴، ۵ و ۶ جامعه اجرایی کند.

ویپاد به عنوان شعبه بانک دیجیتالی بانک پاسارگاد می‌خواهد برنامه فراگیری مالی خود را با گسترش تسهیلات خرد در میان دهک‌های ۴، ۵ و ۶ جامعه اجرایی کند. مدیرعامل داتین به عنوان مجری طرح ویپاد اعلام کرد ویپاد تاکنون به ۱۵ هزار نفر تا سقف سه میلیون تومان تسهیلات داده است.

به گزارش فاواپرس، مدیرعامل داتین به عنوان مجری طرح ویپاد، با اعلام اینکه از بهمن‌ماه گذشته تقریباً ۵۰ هزار نفر در ویپاد حساب باز کرده‌اند و تاکنون ۸۰ هزار نفر اپلیکیشن وی‌پاد را روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کرده‌اند گفت: تسهیلات را از مبلغ یک میلیون تومان برای هر فرد شروع کردیم و در صورت خوش‌حسابی این مبلغ هر دو ماه یک بار ارتقا پیدا کرده و در حال حاضر به سه میلیون تومان رسیده و چیزی که الآن مد نظر ماست رسیدن به سقف ۱۵ میلیون تومان است.

محمد نژادصداقت در خصوص چند و چون اعتبارسنجی مشتریان با بیان اینکه احتمال بازپس ندادن وام‌های خرد بسیار پایین است گفت: تا حدی این ریسک را پذیرفتیم. البته در ساختار بانک مرکزی برای امکان اعتبارسنجی درخواست دادیم اما هنوز درخواست‌مان نهایی نشده است. در حال حاضر از بیش از ۹۰۰ روستا مشتری داریم.

فاواپرس / محمدنژاد صداقت مدیرعامل داتین / ویپاد
محمدنژاد صداقت، مدیرعامل داتین

مدیرعامل داتین گفت: پیش از راه‌اندازی ویپاد همواره داتین به عنوان شرکت سرویس‌دهنده به بانک‌ها شناخته می‌شد و اکنون با ویپاد در تلاشیم خود را در حوزه خدمت دادن به مشتری نهایی محک بزنیم. نگاه ما این است که نیاز داریم به عنوان یک شرکت فناورانه به ارائه خدمت مستقیم به مردم ورود کنیم و در این حوزه ما بیشتر به دنبال توسعه فراگیر ملی هستیم.

او ادامه داد: در وی‌پاد در حوزه تسهیلات، تامین اعتبار، بیمه و خلق ثروت حرکت خواهیم کرد.

او در پاسخ به اینکه آیا ویپاد نئوبانک خواهد بود گفت: با توجه به تعریف نئوبانک نمی‌توانیم به ویپاد نئوبانک بگوییم اما به عنوان شعبه دیجیتالی بانک پاسارگاد در دل داتین فعالیت خواهد کرد.

نژادصداقت گفت: مشتریان هدف قشری هستند که تاکنون مشتری بانک پاسارگاد نبوده‌اند و به دلیل محدودیت شعب نیز نمی‌توانند مشتری این بانک باشند. برای ما توانمندسازی مشتری خرد به منظور خرید از توانمندسازی تولیدکننده جذاب‌تر است.

او با اشاره به اینکه چهار ماه از آغاز ویپاد می‌گذرد گفت: هدف در گام اول محک زدن خودمان و ذائقه مشتری بود. در حال حاضر بانک پاسارگاد در حوزه بانکداری دیجیتالی با طرح پاد مسیری را دنبال می‌کند که طی آن افراد حقیقی را جذب کند و ما ماموریت داریم این مسیر را تحت برند پاسارگاد توسعه دهیم.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.