آوندکارت، راهکار مدرن پرداخت الکترونیک پاسارگاد

یکی از روش‌های ارائه خدمات رفاهی کارکنان در شرکت‌ها، بهره بردن از کارت‌های چندمنظوره است. کارت‌های چندمنظوره از زمانی که بر مبنای کارت‌های هوشمند طراحی شدند، تبدیل به ابزارهایی پرکاربرد می‌شوند و در زمینه ارایه خدمات رفاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یکی از مهم‌ترین اهداف آوندکارت، هدایت سودآور و برنامه‌ریزی‌شده مشتریان به سمت فروشگاه‌های آوندی است که از بین تعداد زیادی فروشگاه و با دقت زیاد انتخاب شده‌اند.

ارایه خدمات رفاهی کارکنان از سوی سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی می‌تواند تأثیر به‌سزایی در عملکرد کارکنان داشته باشد و به‌نوعی باعث افزایش وفاداری آنها شود. این خدمات می‌تواند اهمیت کارکنان را برای یک سازمان نشان دهد. استفاده از چنین کارت‌هایی بالا بردن درصد خشنودی کارکنان نسبت به عملکرد سازمان را به همراه دارد و نیز احساس وفاداری و تعلق خاطر در کارکنان را به‌منظور بالا بردن بازدهی آنها ایجاد می‌کند.

همچنین استفاده از نقش تبلیغاتی خدمات برای موجه نشان دادن شرکت و تبلیغات غیر مستقیم و ایجاد صمیمیت بین کارکنان در رده‌های مختلف برای انجام کارهای گروهی از مزایای استفاده از این کارت‌هاست. با در نظر گرفتن موارد یادشده، آوندکارت راهکار مدرن پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای ارائه خدمات رفاهی گروهی و سازمانی با بهترین قیمت و کیفیت است.

سازمان با استفاده از خدمات آوندکارت می‌تواند بودجه رفاهی کارکنان خود را به‌صورت هدفمند در اصناف مختلف توزیع و هزینه کند، به‌صورتی که کارکنان بتوانند تمام خریدهای خود را از طریق شبکه گسترده‌ای از پذیرندگان اینترنتی و حضوری با بیشترین تخفیف انجام دهند.

در عین حال، این کارت به‌عنوان کارت خدمات رفاهی سازمان شماست که به‌صورت نقدی و اعتباری از سوی سازمان شارژ می‌شود. برای استفاده از مبلغی که به‌صورت اعتبار در کیف پول متصل به این کارت شارژ می‌شود، تنها می‌توانید از شبکه فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی آوندی خرید کنید و از تخفیف بهره‌مند شوید. در عین حال، مبلغ شارژ نقدی این کارت، قابلیت خرج در تمامی پایانه‌های فروش کشور (بدون تخفیف) را دارد‌ و برای استفاده بیشتر از امکانات آوندکارت، قابلیت شارژ نقدی کیف پول توسط خودتان نیز وجود دارد.

نکته قابل توجه آنکه، ‌با هدف افزایش قدرت خرید اعضای شبکه آوند و بر اساس آمارهای رسمی کشور، اصناف فعال در سامانه آوندکارت به‌گونه‌ای انتخاب شده‌اند که بیش از ۶۴ درصد از سبد خرید اعضای آوند را شامل شوند.‌ در این سامانه خدمات مرتبط با کالاهای تندمصرف، پوشاک، تفریح و گردشگری، ورزشی، حمل‌ونقل، کالای بادوام، خدمات درمانی زیبایی و سلامت، رستوران و کافی‌شاپ و خدمات آموزشی ارائه می‌شود.

از طرفی واقعی بودن پیشنهادات ویژه و تخفیف‌ها، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شبکه تخفیف به‌حساب می‌آید. نظارت دقیق شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد بر عملکرد پذیرندگان آوندی، به کاربران کیف پول آوند این اطمینان را می‌دهد که پولی که در ازای هر خرید به کیف پولشان برمی‌گردد واقعاً تخفیف بوده است، نه پولی که به مبلغ اصلی اضافه شده است.

یکی از مهم‌ترین اهداف آوند، هدایت سودآور و برنامه‌ریزی‌شده مشتریان به سمت فروشگاه‌های آوندی است که از بین تعداد زیادی فروشگاه و با دقت زیاد انتخاب شده‌اند. مشتری، آوند را ضمانت می‌کند و فروشنده کیفیت را؛ و نتیجه این صورتبندی، مشتری بیشتر، فروش بیشتر، و سود بیشتر برای پذیرنده است.

در نهایت آنکه در آوندکارت با چند کلیک ساده، افراد سازمان آوندی خواهند شد و سازمان می‌تواند کیف پول آنها را برای خرج در اصناف مختلف به‌سادگی شارژ کند و بر نحوه خرج شدن بودجه رفاهی سازمان خود نظارت داشته باشد. تنوع خدمات و روش‌های پرداخت و در دسترس و ساده بودن خدمات، رضایت بیشتر کارکنان سازمان را از خدمات ارائه‌شده به‌همراه خواهد داشت.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.