ساعت کار مرکز پاسخگویی اینماد افزایش یافت
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در پی درخواست تشکلهای بخش خصوصی، ساعت کار مرکز پاسخگویی اینماد را افزایش داد.
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (تتا) در پی درخواست تشکلهای بخش خصوصی، ساعت کار مرکز پاسخگویی اینماد (سامانه نماد اعتماد الکترونیکی) را ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه افزایش داد.
به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، پیرو درخواست تشکلهای بخش خصوصی و به منظور تسهیل فضای کسبوکار و ارتقای سطح پاسخگویی به کسبوکارهای اینترنتی و عموم مردم، به اطلاع فعالان اقتصادی و مصرفکنندگان حوزه تجارت الکترونیکی میرساند:
طبق مصوبه کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی که با حضور نمایندگان تمامی تشکلهای تخصصی حوزه تجارت الکترونیکی در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار میشود، با تجهیز منابع و امکانات مورد نیاز، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) که پیش از این ساعت ۸ الی ۱۴:۳۰ بود، از ابتدای خردادماه به ساعت ۸ الی ۱۷ افزایش یافته است.
علاوه بر این امکان ثبت برگه (تیکت) از طریق بخش پشتیبانی سامانه نیز همچنان برقرار بوده و در اولین ساعات کاری پس از ثبت تیکت پاسخ داده خواهد شد.