شرکت وندار سه ساله شد

مجموعه وندار، ارایه‌دهنده راهکارهای نوین دریافت، پرداخت و مدیریت پول، سه‌ساله شد. این مجموعه تا به امروز موفق به توسعه ابزارهای مالی متنوعی شده و اعتماد بیش از شش هزار کسب‌وکار را به خود جلب کرده است.

به گزارش روابط عمومی وندار، خدمات مالی و بانکی یکپارچه این مجموعه، کسب‌وکارها را از دریافت مستقیم خدمات بانک‌ها بی‌نیاز کرده و با ارائه‌ تحلیل‌های مالی به توسعه‌ کسب‌وکارها کمک می‌کند.

وندار ضمن ابراز خرسندی از استقبال و اعتماد مشتریان، از دستیابی به آمار ۲.۵ میلیون تراکنش ماهانه گزارش داده و در این‌باره توضیح می‌دهد: «ابزارهای پرداختی وندار به‌ گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر کسب‌وکاری به تعریف راه‌حل‌های متناسب با اهداف کلی و استراتژی‌های مالی خود دست پیدا کند.»

برخی از این ابزارها شامل درگاه پرداخت اینترنتی وندار، برداشت خودکار (دایرکت‌دبیت)، تسویه و تسهیم، سرویس P2P، سرویس کاستومر و کردار است.

در آستانه چهارمین سال فعالیت وندار، روابط عمومی مجموعه این نوید را می‌دهد که در سال جدید، بیش از پیش روی کمک به توسعه کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در حوزه فناوری‌های مالی (FinTech) تمرکز خواهد شد. توسعه سرویس برداشت خودکار یا دایرکت‌دبیت با هدف تسهیل پرداخت حق اشتراک در هر دو سوی پذیرنده و کاربر از جمله برنامه‌های آتی وندار است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.