وزیر ارتباطات از راه نرسیده در توییتر، مسدود شد

روز گذشته، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حساب کاربری خود را در توییتر راه‌اندازی کرده بود، اما امروز توییتر این اکانت را مسدود کرده است.

به گزارش فاواپرس، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز گذشته، حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر را فعال کرد. وی همزمان با اجلاس جامعه جهانی اطلاعاتی در ژنو اقدام به راه‌اندازی حساب توییتری خود کرده بود و به محض شروع فعالیت، توییت‌هایی را به زبان انگلیسی از محل این اجلاس منتشر کرد. با وجود این، امروز توییتر حساب کاربری وزیر ارتباطات در این شبکه اجتماعی را مسدود کرد.

دلیل تعلیق حساب توییتری وزیر ارتباطات چیست؟

هنوز هیچ اطلاع‌رسانی درباره دلیل تعلیق توییتر عیسی زارع‌پور صورت نگرفته، اما این اولین بار نیست که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. مدتی پیش، اینستاگرام هم حساب کاربری زارع‌پور را برای مدتی از دسترس خارج کرده بود.

فاواپرس / وزیر ارتباطات از راه نرسیده در توییتر، مسدود شد

زارع‌پور در سال گذشته گفته بود در شبکه های اجتماعی فیلتر شده از جمله توییتر و تلگرام فعالیتی نخواهد داشت. به همین دلیل حضور وی در توییتر این شایعه را در فضای مجازی منتشر کرد که شاید قرار است توییتر سرانجام رفع فیلتر شود. البته زارع‌پور، تنها مسئول کشورمان نیست که در این شبکه اجتماعی فیلتر شده حضور دارد و تعداد زیادی از نمایندگان مجلس و دولتمردان ما در توییتر فعال هستند که این موضوع با انتقادات و واکنش‌های زیادی از سوی کاربران مواجه شد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.