جدایی شکیرا از پیکه رسما اعلام شد

شکیرا و جرارد پیکه از هم جدا شدند، موضوعی که خواننده کلمبیایی و ستاره تیم فوتبال بارسلونا آن را تایید کرده‌اند.

به گزارش فاواپرس، بر اساس یک بیانیه کوتاه، جدایی شکیرا از پیکه رسما تایید شد و این دو سلبریتی مشهور از دیگران خواستند تا به حریم خصوصی آن‌ها احترام گذاشته شود.

شکیرا و جرارد پیکه از هم جدا شدند، موضوعی که خواننده کلمبیایی و ستاره تیم فوتبال بارسلونا آن را تایید کرده‌اند. این دو که رابطه شان از سال ۲۰۱۰ آغاز شد، دو پسر به نام‌های میلان و ساشا دارند. بر اساس بیانیه کوتاهی که توسط نماینده رسانه‌ای شکیرا منتشر کرده، جدایی این دو سلبریتی مشهور از هم تایید شده است: «با تاسف باید تایید کنیم که ما داریم راهمان را از هم جدا می‌کنیم. به خاطر حفظ رفاه فرزندانمان که اولویت اصلی ما هستند، از شما می‌خواهیم که به حریم شخصی ما احترام بگذارید. از درک شما سپاسگزاریم».

فاواپرس / جدایی شکیرا از پیکه

شکیرا و پیکه که در سال ۲۰۱۰ بدون اینکه به صورت رسمی ازدواج خود را ثبت کرده باشند، زندگی مشترک خود را آغاز کردند، دو فرزند پسر دارند.

جدایی شکیرا از پیکه پس از آن اتفاق می‌افتد که بر اساس شایعات، مدافع بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در حال خیانت به شکیرا دیده شده است. خبرها حاکی از آن است که این زوج هفته هاست مجزا زندگی می کنند بعد از آنکه جرارد پیکه از خانه خانوادگی شان بیرون انداخته شد.

پیشتر شایعاتی در خصوص ارتباط پیکه با یک زن دیگر منتشر شده بود و حتی رسانه‌های اسپانیایی خبر داده بودند که از حدود چند هفته قبل بازیکن تیم فوتبال بارسلونا و خواننده مشهور، دیگر در یک خانه و با یکدیگر زندگی نمی‌کنند.

پیکه و شکیرا زمانی که هر دو مشغول ضبط ترانه مشهور «واکا واکا» برای جام جهانی ۲۰۱۰ بودند با یکدیگر آشنا و بعد از آن به صورت رسمی با یکدیگر وارد رابطه شدند.

فاواپرس / جدایی شکیرا از پیکه

یک رسانه اسپانیایی مدعی شده که پیکه در این مدت در یک آپارتمان مجردی زندگی کرده و بعد از جدایی شکیرا از پیکه یک سبک زندگی مجردی همراه با مهمانی را برای خود انتخاب کرده است. دیگر گزارش‌ها خبر می‌دهند که ملی‌پوش اسپانیایی همراه با هم‌تیمی‌هایش از جمله ریکی پوچ و گروهی از دوستان هم تیمی به صورت مرتب به کافه‌های شبانه می‌رود و دایم دیر به خانه باز می‌گشته که گاهی اوقات دو یا سه نیمه شب بوده است.

شایعات از آن خبر می‌دادند که جرارد پیکه با مادر گاوی، دیگر بازیکن تیم بارسلونا، رابطه داشته که البته مشخص شد این شایعه واقعیت نداشته است. شکیرا در تازه‌ترین اثر موسیقایی‌اش به نام Te Felicito به رابطه پرتنش خود با شوهرش اشاره داشت: «برای تکمیل تو من خرد شدم؛ به من هشدار داده بودند اما گوش ندادم. فهمیدم که تو اشتباه بودی، این قطره بود که از لیوان سرریز کرد، به من نگو که متاسفی، این کار صادقانه به نظر می‌رسد اما من تو را خوب می‌شناسم و می‌دانم که دروغ می‌گویی».

فاواپرس / جدایی شکیرا از پیکه

اعلام رسمی جدایی شکیرا از پیکه حدود یک هفته پس از آن مطرح می‌شود که درخواست تجدید نظر پرونده‌ای مرتبط با شکیرا توسط دادگاهی در بارسلونا رد شد. دادستان‌های اسپانیا شکیرا را متهم کرده‌اند که در بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ فرار مالیاتی داشته و به مسئولان قضایی اسپانیا دروغ گفته است. مقام‌های اسپانیایی می‌گویند این خواننده ۴۵ ساله با اعلام اقامت خود در جزایر باهاما قصد داشته است از پرداخت مالیات‌هایش در اسپانیا خودداری کند.

رقم فرار مالیاتی شکیرا ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو ارزیابی شده است. دادستانی بارسلون بر این باور است که شکیرا در سالهای مورد نظر به طور دائمی در اسپانیا اقامت داشته است. این بازه زمانی به دورانی بر می گردد که ارتباط شکیرا با جرارد پیکه، بازیکن اسپانیایی فوتبال علنی شد.

با این حال وکلای او می‌گویند شکیرا همواره به صورت کاملا شفاف مالیات خود را پرداخت کرده و در تمام کشورهایی که مجبور به پرداخت مالیات بوده به صورت بی عیب و نقص این کار را انجام داده است.

مشکل جدی جدایی شکیرا از پیکه؛ حضانت فرزندان!

پیکه و شکیرا یکی از جذاب‌ترین و معروف‌ترین زوج‌های سال‌های اخیر دنیای فوتبال و موسیقی به حساب می‌آمدند. اما حالا حالا مجله اسپانیایی ال اکونومیستا اینفورمالیا خبر داده که است که آن‌ها روند قانونی این جدایی را آغاز کرده و تنها مشکل بزرگی که بر سر راه جدایی آنها وجود دارد حضانت فرزندان است.

در خبری که از سوی این مجله منتشر شده آمده:« هیچ راه برگشتی وجود ندارد، این خواننده کلمبیایی و فوتبالیست کاتالان روند رسمی جدایی را در بارسلونا آغاز کرده‌اند. آنها نتوانسته‌اند با وجود 12 سال رابطه، مشکلات اخیر را حل کنند و هرکدام وکلای متخصصی به خدمت گرفته‌اند تا این روند را آغاز کنند.»

فاواپرس / جدایی شکیرا از پیکه

گفته می‌شود که موضوع حضانت میلان و ساشا، دو پسر این زوج، از مهم‌ترین مواردی است که باید در طی روند جدایی شکیرا از پیکه به آن رسیدگی شود.

منابع نزدیک به این زوج اعلام کرده‌اند که هیچ یک از آنها درخواستی برای دریافت پول از طرف مقابل نداشته اما به نظر می‌رسد که به توافق رسیدن بر سر حضانت فرزندان کار آسانی برای هیچ یک از آنها نباشد، خصوصا که شکیرا تمایلی برای ادامه زندگی در شهر بارسلونا ندارد چون هیچ دوست و خانواده‌ای در این شهر ندارد و از قوانین مالیاتی اسپانیا نیز ناراضی است.

از سوی دیگر، پیکه نیز دوست ندارد از فرزندانش جدا شود. ساشا و میلان در تمام طول دوران زندگی خودشان در اسپانیا بوده‌اند و این بازیکن معتقد است که تغییر کشور ممکن است تاثیر منفی روی آنها داشته باشد.

منابع نزدیک به این زوج می‌گویند که هیچ یک از دو طرف حاضر نیست از این موضوع کوتاه بیاید و اگر به زودی توافقی بر سر این موضوع به دست نیاید، ممکن است اتفاقات نه چندان خوشایندی رخ دهد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.