مجمع عمومی سالیانه شرکت داده‌ورزی سداد برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه شرکت داده‌ورزی سداد به ریاست ابوالفضل نجارزاده، مشاور عالی مدیرعامل بانک ملی ایران و با حضور علیرضا ماهیار، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیران ارشد بانک ملی ایران، نماینده سهام‌داران، هیات‌مدیره، مدیرعامل، بازرسان، حسابرسان، معاونان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه برگزار شد.

مجمع عمومی سالیانه شرکت داده‌ورزی سداد به ریاست ابوالفضل نجارزاده، مشاور عالی مدیرعامل بانک ملی ایران و با حضور علیرضا ماهیار، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیران ارشد بانک ملی ایران، نماینده سهام‌داران، هیات‌مدیره، مدیرعامل، بازرسان، حسابرسان، معاونان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه برگزار شد. به استناد گزارش سازمان حسابرسی، صورت‌های مالی و عملکرد شرکت سداد در سال مالی ۱۴۰۰ نیز به تأیید و تصویب مجمع عمومی عادی شرکت رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت داده‌ورزی سداد، در این جلسه که روز دوشنبه ۱۶ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار شد، فرهاد فائز، مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد، ضمن ارائه گزارش اقدامات شرکت در سال گذشته، از همراهی و مساعدت‌های هیئت‌مدیره و تلاش تمامی همکاران در نیل به اهداف و مأموریت شرکت تشکر کرد.

در ادامه، نجارزاده با تأکید بر اهمیت بررسی و آسیب‌شناسی مشکلات پرسنلی در شرکت‌های فناوری اطلاعات، از مدیران عامل شرکت‌ها خواست تا با توجه ویژه به این امر، مانع خروج نخبگان و متخصصان در مجموعه بانک ملی ایران شوند. ایشان افزایش حس تعلق و وفاداری را لازمه این امر دانست.

علیرضا ماهیار، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی ایران، با قدردانی از زحمات و رویکردهای هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد، افق پیش روی این شرکت را روشن توصیف کرد. ایشان ضمن تبریک سالروز تأسیس شرکت داده‌ورزی سداد به همه همکاران، آن را مقارن با تحولی در نگرش‌ها و برنامه‌های هلدینگ داده‌ورزی سداد دانست.

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی، سداد را یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین شرکت‌های بانک ملی و مجموعه فناوری اطلاعات معرفی کرد که با نیروهای جوان و متخصص و با داشتن استراتژی‌های فناورانه و توسعه نوآوری با سرعت در حال پیشرفت است.

ماهیار با بیان اینکه بانک ملی ایران حمایت خود را از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ داده‌ورزی سداد افزایش داده، تصریح کرد که در مقابل، بانک نیز انتظار دارد همکاران در این مجموعه‌ها تمام توانایی و توجه خود را در راستای اعتلای دانش و فناوری اطلاعات به کار بندند. به‌علاوه شرکت داده‌ورزی سداد و شرکت‌های فارس، پارس و پرداخت الکترونیک سداد نیز می‌بایست بکوشند به انتظارات بانک ملی ایران با بیش از سه هزار شعبه فعال و بزرگ‌ترین سیستم دستگاه‌های نوین بانکی جامه عمل بپوشانند.

او خاطرنشان کرد یکی از مهم‌ترین اهداف بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۱، توسعه و تحول دیجیتال بانک ملی و نئوبانک با محوریت هلدینگ سداد است. پیرو دستور مدیریت عامل بانک ملی ایران در واگذاری پروژه‌ها، اولویت با ظرفیت‌های داخلی بانک است. همچنین از مجموعه سداد خواست تا توجه ویژه‌ای به بحث ارتقای جایگاه سداد در میان شرکت‌های فناوری اطلاعات داشته باشند.

در ادامه و پس از ارائه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی از سوی مجمع مورد تأیید قرار گرفت. در پایان نیز اهداف و برنامه‌های پیش روی شرکت ارائه و توسط حاضران بررسی شد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.