اختلال سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برطرف شد

بر اساس اطلاعیه رسمی سازمان فاوای شهرداری تهران اختلال سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برطرف شده و این سامانه‌ها هم‌اکنون در دسترس است.

به گزارش پیوست، ۱۲ خردادماه سامانه «تهران من» شهرداری تهران از دسترس خارج شد و روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، «اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران» را تایید و اعلام کرد: «فرایند رفع این اختلال محدود، به سرعت به انجام رسید و در حال حاضر سامانه‌های خدمت‌رسانی شهرداری تهران برای بررسی‌های بیشتر فنی توسط سازمان فاوا، موقتاً از دسترس خارج شده است.»

سرانجام امروز بعد از گذشت بیش از یک هفته سازمان فاوا در اطلاعیه‌ای از رفع اختلال‌ها خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: اختلال به‌وجود آمده در شبکه‌ی شهرداری برطرف شده است. سامانه‌های داخلی نیز پس از حصول اطمینان از امنیت کامل آن‌ها به مرور در حال فعال‌سازی هستند.

در حال حاضر امکان دسترسی به سامانه احراز هویت یکپارچه (SSO)، سامانه مکاتبات اداری، سامانه جامع منابع انسانی (مدیریت یکپارچه سرمایه انسانی، حضور و غیاب سازمان‌ها و شرکت‌ها، حضور و غیاب مناطق ۲۲گانه و ستاد، حقوق و دستمزد و میز کار الکترونیکی کارکنان)، سامانه جامع شهرسازی (ماده صد، بازدید ممیزی، املاک و مستغلات و فضای سبز (ماده۷)) و سامانه جامع معاملات فراهم شده است.

 

 


خبرهای مرتبط

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.