آغاز رسمی ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب + ویدیو

سرویس نتفلیکس اعلام کرده است که فصل دوم سریال بازی مرکب یا بازی مرکب بزودی ساخته خواهد شد و خالق آن، هوانگ دونگ هیوک، نیز از بازگشت شخصیت های قدیمی و شخصیت های جدید گفته است.

به گزارش فاواپرس، آوریل گذشته بود که دونگ هیوک  اعلام کرد گی هون به عنوان شخصیت اصلی فصل اول و همچنین شخصیت مرد مرموز ماسک دار میزبان بازی، در فصل دوم سریال بازی مرکب حضور خواهد داشت. در ماه می بود که خالق بازی مرکب مدعی شد فصل دوم سریال در مورد تم های اتحاد و همبستگی خواهد بود.

او در ادامه قول داد که فصل دوم سریال بازی مرکب حاوی بازی‌های بهتری نسبت به فصل اول خواهد بود. تمامی این جزییات اما در غیاب تایید رسمی ساخت فصل دوم Squid Game توسط نتفلیکس صورت می گرفت.

فاواپرس / آغاز رسمی ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب

اما اکنون این سرویس استریمینگ به این تعلیق پایان داده و به طور رسمی به فصل دوم بازی مرکب چراغ سبز نشان داده است. این سرویس همچنین یک تیزر کوتاه مرموز را منتشر کرده که با اطلاعات جدیدی از سازنده سریال همراه شده است.

البته این پیام دونگ هیوک اطلاعات تازه ای در مورد فصل دوم ندارد و به بازگشت میزبان بازی و شخصیت گی هون اشاره دارد. تنها نکته جدید در این پیام، سخن گفتن از ربات انیماترونیک شیطانی بازی اول سریال به نام یونگ هی است که اکنون سازنده سریال می گوید یک معادل مذکر به نام چول سو نیز دارد و انتظار می رود که در فصل دوم به طرفداران سریال معرفی شود.

دونگ هیوک در پیام خود گفته است: «۱۲ سال طول کشید تا فصل اول Squid Game سال گذشته ساخته شد اما تنها ۱۲ روز طول کشید تا بازی مرکب به محبوب ترین سریال تاریخ نتفلیکس تبدیل شود.

به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده فصل دوم سریال بازی مرکب با صدای بلند خطاب به طرفداران در سراسر جهان می گویم: ممنونم که سریال ما را تماشا کردید و دوست دارید. و اکنون گی هون باز می گردد. مرد میزبان باز می گردد. فصل دوم در راه است. مرد کت و شلوارپوش در بازی داکجی شاید برگردد. همچنین با دوست پسر یونگ هی، چول سو، آشنا خواهید شد. یک بار دیگر برای دور جدیدی از این سریال به ما بپیوندید».

نتفلیکس با انتشار تیزر کوتاه زیر به صورت رسمی از ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب را تایید کرد.

انتظار می رود که فصل دوم سریال بازی مرکب سال ۲۰۲۳ یا حتی ۲۰۲۴ منتشر شود و به احتمال فراوان اطلاعات بیشتری در مورد فصل دوم به این زودی ها توسط نتفلیکس منتشر نخواهد شد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.