تریلر فیلم بلوند با بازی آنا د آرماس منتشر شد

کمپانی نتفلیکس به صورت رسمی تریلری برای فیلم بلوند منتشر کرده که زندگی مریلین مونرو را به نمایش در می‌آورد.

به گزارش فاواپرس، فیلم بلوند (Blonde) اثری بیوگرافی به شمار می‌رود که نگاهی غیرواقع‌گرایانه نسبت به زندگی شخصی و حرفه‌ای خواننده، بازیگر و مدل معروف مریلین مونرو دارد. نتفلیکس به تازگی تریلری برای این اثر منتشر کرده است.

جدیدترین اقتباس سینمایی از زندگی مرلین مونرو قرار است روایت بی‌پرده‌ای از زندگی این ستاره آمریکایی باشد و یک نکته از همین حالا روشن است: این یک فیلم خانوادگی نیست. این فیلم به دلیل محتوای جنسی در بریتانیا رتبه ان-سی ۱۷ گرفته است یعنی سالن‌های نمایش حق ندارند به افراد زیر ۱۷ سال بلیت بفروشند.

این تریلر منتشر شده برای فیلم بلوند، آنا د آرماس در نقش یکی از برجسته‌ترین نمادهای دهه پنجاه و شصت میلادی را نشان می‌دهد. اندرو دومینیک فیلم‌نامه این فیلم را بر اساس رمانی به همین نام نوشته جویس کارول اویتس قلم زده است. خود او نیز وظیفه کارگردانی این اثر را در دست دارد.

فاواپرس / تریلر فیلم بلوند با بازی آنا د آرماس منتشر شد

فیلم بلوند دارای رده سنی NC-17 است و برداشتی تخیلی از زندگی مریلین مونرو را به نمایش خواهد گذاشت. نویسنده رمان نیز این فیلم را ستوده است. اتفاقات فیلم در دوره اوج مریلین مونرو در دهه پنجاه و شصت میلادی جریان دارد و نگاهی به درون زندگی او خواهد داشت.

وب‌سایت رتبه‌بندی فیلم MPA فهرستی از رتبه‌بندی‌های جدید برای فیلم‌های آینده منتشر کرده است که شامل فیلم بلوند نیز می‌شود که رسماً درجه NC-17 را دریافت کرده است. این درجه معمولاً برای فیلم‌هایی در نظر گرفته می‌شود که خشونت و محتوای جنسی بسیار بالایی دارند و به همین خاطر از درجه سنی R هم بالاتر در نظر گرفته می‌شوند.

فیلم‌های دیگری که از زندگی این ستاره فقید سینما ساخته‌شده هیچ‌کدام چنین رتبه‌بندی نداشته‌اند؛ اما نتفلیکس می‌خواهد فیلم بلوند را بر اساس اقتباسی از پرفروش‌ترین کتاب جویس کارول اوتس در سال ۲۰۰۰ درباره زندگی شخصی مونرو بسازد و زندگی او را بی‌پرده نمایش دهد.طبق گفته نتفلیکس، این فیلم قرار است «داستان خصوصی جسورانه بازسازی‌شده مشهورترین نماد جنسی جهان، مرلین مونرو» را روایت ‌کند.

به طور معمول، رتبه «نمایش مخصوص بزرگ‌سالان» امید هر فیلمی را برای موفقیت در گیشه از بین می‌برد. بسیاری از سینماها فیلم‌هایی با این رتبه را نمایش نمی‌دهند. با قرار گرفتن این فیلم بر روی نتفلیکس وظیفه محدود کردن نوجوانان بر عهده والدین آن‌ها خواهد بود.بیش از یک دهه طول کشید تا در نهایت به لطف نتفلیکس و بودجه ۲۲ میلیون دلاری‌اش این فیلم به این مرحله برسد.

تریلر منتشر شده برای فیلم بلوند حدود یک دقیقه است و بخش‌هایی از آن به صورت سیاه و سفید است. این تریلر نشان می‌دهد که مریلین مونرو در پشت درب‌های بسته رنج می‌برد و در جلوی مردم، چهره‌ای خوشحال دارد. این تریلر همچنین صحنه‌ای از لباس سفید رنگ مشهور او را به نمایش می‌گذارد.

از جمله دیگر بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند می‌توان به بابی کاناواله و کسپر فیلیپسون اشاره کرد. فیلم بلوند در تابستان سال جاری میلادی در جشنواره فیلم ونیز روی پرده سینماها اکران می‌شود و سپس در تاریخ ۲۳ سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

نتفلیکس ممکن است یک اکران محدود سینمایی هم داشته باشد تا واجد شرایط حضور در اسکار شود. آنا د آرماس بازیگر کوبایی نقش مشهورترین بلوند سینمای جهان را بازی خواهد کرد و تا اینجای کار کارگردان از اجرا و حال و حوای نقش او راضی است؛ اما تماشاگران باید چند ماه دیگر منتظر بمانند تا نتیجه کار را ببینند.

پیش از این قرار بود اولین نمایش عمومی فیلم بلوند در جشنواره کن باشد که این اتفاق رخ نداد. در واقع رابطه پیچیده میان نتفلیکس و کن باعث شده فیلم‌های بزرگی در پنج سال گذشته امکان نمایش در کن را از دست بدهند. بسیاری از فیلم‌های نتفلیکس مانند «روما»، «داستان ازدواج» و «قدرت سگ» می‌توانستند در چند سال اخیر به راحتی در کن به نمایش درآیند ولی این فرصت از دست رفته است و امسال نیز این فرصت برای فیلم Blonde از دست رفت.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.