محمدجعفر نعناکار، مدیرعامل باران تلکام شد

نعناکار از سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۸ مدیرکل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران بوده و همچنین مدیریت امور مجامع و شرکت‌های هلدینگ فناپ بوده است.

به گزارش فاواپرس، محمدجعفر نعناکار به سمت مدیرعامل «باران تلکام» انتخاب شد. محمدجعفر نعناکار متولد ۱۳۶۳ است و تحصیلات خود را در رشته حقوق قضایی در مقطع کارشناسی، حقوق بین‌الملل در مقطع کارشناسی ارشد و حقوق بین‌الملل عمومی در مقطع دکتری پیگیری کرده است. او هم‌زمان در حوزه نوآوری و فناوری مطالعات خود را ادامه داده و از سال ۱۳۸۹ به‌عنوان وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی فعالیت تخصصی خود را آغاز و در شرکت‌های خصوصی، عمومی و دولتی تجاربی مشغول بوده است.

نعناکار از سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۸ مدیرکل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران بوده و همچنین مدیریت امور مجامع و شرکت‌های هلدینگ فناپ بوده است. همچنین او مدیریت امور حقوقی و قراردادهای فناپ را در سوابق اجرایی خود دارد.

محصول اصلی شرکت باران تلکام تلویزیون اینترنتی آیو است که با سرمایه‌گذاری مستقیم شرکت فناپ راه‌اندازی شد. آیو اکنون یکی از پیشرو‌ترین و در عین حال به‌­روز‌ترین پلتفرم‌های پخش آنلاین فیلم و سریال در کشور است که با در اختیار داشتن شبکه‌هایی اختصاصی نظیر آیو اسپرت (شبکه اختصاصی ورزش)، آیوتون (شبکه اختصاصی کودک) و شبکه مجلس (پخش اختصاصی و زنده جلسات علنی مجلس شورای اسلامی) و برخورداری از قابلیت­‌هایی همچون دسترسی به بازپخش برنامه‌­های تلویزیونی تا هفت روز پس از زمان پخش، و به وجود آوردن امکان تماشای مجدد لحظات حساس یک برنامه برای مخاطب، توانسته در این کسب و کار بدرخشد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.