پلتفرم تامین مالی زنجیره‌ای متافایننس بهسازان ملت رونمایی شد

پلتفرم تامین مالی زنجیره‌ای متافایننس هفته گذشته رونمایی شد. در این مراسم مدیرعامل مجموعه جهاد نصر، مدیر شعب استان کرمان و مدیرانی از مجموعه‌های ملت و جهاد نصر حضور داشتند.

تامین مالی زنجیره‌ای یا SCF در دنیا قدمت طو‌لانی‌ای دارد اما در ایران اخیرا مورد توجه وزارت صمت و بانک مرکزی کشور قرار گرفته است. این مفهوم با مدیریت کارآمد جریان نقدینگی در صنایع، باعث کاهش حداقل ۸ درصدی در هزینه‌های تولید و افزایشGDP کشور تا ۳ درصد در بلندمدت می‌شود.

در همین راستا، شرکت بهسازان ملت به‌عنوان بازوی فناوری اطلاعات بانک ملت پلتفرم معاملاتی سامیار را برای تأمین مالی زنجیرهای راه‌اندازی کرد.

این شرکت همچنین با مشارکت شرکت رهپویان از مجموعه جهاد نصر کرمان، پلتفرم تأمین مالی اختصاصی زنجیره صنعت معادن و صنایع وابسته را با نام متافایننس برای مجموعه‌ جهاد نصر ایجاد کرد. در نتیجه این مشارکت دو سویه میان بانک ملت به عنوان یک بازیگر مالی و مجموعه جهاد نصر به عنوان یک بازیگر عملیاتی، مزایای زیادی پدید می‌آید و پایه‌ای بر پیاده‌سازی عملیاتی SCF بنا می‌شود. هدف پلتفرم سامیار این است که در آینده‌ای نزدیک مسائل تولیدی حوزه مذکور را بر طرف کند.

بهسازان ملت تلاش می‌کند با مشارکت و همراهی موسسات مالی و صنایع مختلف، پلتفرم‌های مدیریت مدل عملیاتی زنجیره تامین یک صنعت خاص با پلتفرم‌های تامین مالی تجارت بانک‌ها، پرچمدار تامین مالی زنجیرهای کشور باشد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.