اولتیماتوم به کاربران سامانه تهران من برای تغییر رمز ورود

پس از گذشت دو هفته از هک سامانه‌های شهرداری تهران٬ سازمان فناوری اطلاعات این سازمان از کاربران خواسته که حداکثر تا 31 خردادماه نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام کنند.

پس از گذشت دو هفته از هک سامانه‌های شهرداری تهران٬ سازمان فناوری اطلاعات این سازمان از کاربران خواسته که حداکثر تا 31 خردادماه نسبت به تغییر رمز عبور خود در سامانه تهران من اقدام کنند. در صورت عدم تغییر رمز عبور در بازه زمانی اشاره شده رمز عبور توسط کارشناسان سامانه، تا زمان تغییر توسط کاربر غیرفعال خواهد شد.

پس از حمله دو هفته پیش به سامانه‌های شهرداری، معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تا زمان بازگشت سامانه تهران من به مدار نیازی به رزرو طرح ترافیک در این سامانه وجود ندارد و عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا، مانند گذشته با توجه به شرایط و زمان تردد، محاسبه و در حساب شهروندی لحاظ خواهد شد و فقط رزرو جهت ورود به محدوده طرح ترافیک الزامی نیست.

اما اکنون پس از حدود دو هفته سامانه تهران من در دسترس قرار گرفته و امکان رزرو طرح ترافیک میسر شده است و شهروندان می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه تهران من طرح ترافیک را رزرو کنند.

 

 


خبرهای مرتبط

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.