سهام استارت‌آپ «خودرو 45» تا پایان سال 1402

مدیران خودرو 45 به عنوان یکی از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه خرید و فروش خودروی دسته دوم، از پذیره‌نویسی این استارت‌آپ در بورس خبر دادند.

به گزارش فاواپرس، خودرو 45 به عنوان یکی از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه خرید و فروش خودروی دسته دوم، طبق اعلام مدیرانش در بورس پذیره نویسی کرده است. مدیر مارکتینگ این استارت‌آپ پیش‌بینی کرد که عرضه سهام اولیه این استارت‌آپ (IPO) در سال ۱۴۰۲ صورت گیرد.

مدیران این استارت‌آپ ضمن اعلام این خبر، همچنین تاکید کردند که قصد دارند تا پایان امسال نیز تعداد شعبات خود را در سراسر کشور به پنجاه مورد برسانند و رشد ۳.۵ برابری را مثل سالهای گذشته، تجربه کنند.

نشست خبری خودرو 45 روز ۲۹ خرداد ماه با حضور اصحاب رسانه و به مناسبت چهار سالگی این مجموعه در خانه کارمان برگزار شد. در این نشست مدیران خودرو 45 به سخنرانی پرداختند و از داستان این برند و وجه تمایزهای آن با سایر محصولات مشابه و همچنین برنامه‌های آینده خودرو 45 صحبت به میان آوردند.

مجید قاقازانی مدیر مارکتینگ خودرو 45 گفت: هم‌اکنون نیز خودرو 45 تحت پوشش حسابرسان و تاییدیه سازمان بورس است واین مجموعه می‌تواند مراحل ورود به بورس را طی کند و در سال ۱۴۰۲ عرضه سهام اولیه(IPO) شروع می‌شود.

او در نشست خبری چهار سالگی پلتفرم خودرو 45 به همکاری خودرو 45 با ۵هزار همکار تجاری در سال ۹۹ اشاره کرد و توضیح دا: این عدد در حال حاضر به بیش از ۱۱هزار همکار تجاری رسیده است و این پلتفرم در سال ۱۴۰۰ رهبر بازار خرید و فروش خودروی دست و دوم بوده است و در چهار سال گذشته رشد سه و نیم برابری را تجربه کرده است.

فاواپرس / سهام استارت‌آپ «خودرو 45» تا پایان سال 1402

مجید قاقازانی مدیر مارکتینگ خودرو 45 در این نشست اعلام کرد آنها هم اکنون با بیش از ده هزار شریک تجاری همکاری میکنند و تعداد شعب این استارت‌آپ در سراسر کشور به عدد ۲۰ رسیده است: ما در سال ۱۴۰۰ رهبر بازار خرید و فروش خودروی دست دوم بودیم و رشد ۳.۵ برابری تجربه کردیم که میخواهیم همین میزان رشد را در سال جدید نیز تکرار کنیم.

مدیر مارکتینگ خودرو 45 همچنین به سرمایه‌گذاری های جدیدی که در این استارت‌آپ شده، اشاره کرد و گفت: در ۴ سال گذشته در چند راند سرمایه‌گذاری روی خودرو 45 صورت گرفته اما آخرین سرمایه‌گذاری صورت گرفته را رسانه‌ای نکرده‌ایم و به محض هماهنگی با سرمایه‌گذاران این خبر را نیز منتشر خواهیم کرد.

قافازانی در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد آنها دنبال آوردن امنیت به بازار خرید و فروش خودروی دست دوم هستند: میخواهیم این فضا شفاف ‌و نظام مند شود.

او با ذکر این نکته که می‌خواهند فرهنگ خرید و فروش خودروی دست دوم را در ایران ارتقا ببخشند گفت: ما میخواهیم رهبر بازار بمانیم و لزوما منظورمان فقط در عدد و رقم نیست بلکه میخواهیم فرهنگ خرید و فروش خودروی دست دوم را ارتقا ببخشیم و آن را از استرس ها و نگرانی های همیشگی کاربران خالی کنیم.میخواهیم کیفیت خدمات ما در بهترین حالت باشد تا مردم ایران به آنچه حقشان است برسند. همچنین مواردی نظیر نوآوری و مسئولیت پذیری و اطمینان و نظم و از همه مهمتر فاکتوری چون اعتماد از دیگر شعارهای کاری ماست.

فاواپرس / سهام استارت‌آپ «خودرو 45» تا پایان سال 1402

اولویت خودرو 45 سرعت است

احسان گایینی مدیر فروش خودرو 45 نیز با تاکید بر روند فروش 45 دقیقه‌ای در این پلتفرم افزود: در حقیقت خودرو 45 برای افرادیست که به شدت برای فروش خودروی خود عجله دارند و از سویی به پلتفرمی معتبر و واریز لحظه‌ای مبلغ خرید نیاز دارند. او در این رابطه توضیح داد طبیعتا قیمت خودرو 45 قیمت فروش به مصرف کننده نهایی نیست اما قیمت پیشنهادی ما از دلالان و نمایشگاه‌داران بیشتر است. ضمن اینکه فروشندگان و خریداران در خودرو 45 با امنیت و اطمینان کافی خرید و فروش می‌کنند.

گایینی همچنین مبلغ حق‌العمل‌کاری خودرو 45 را در حال حاضر و بنا به صلاحدید سرمایه‌گذاران محرمانه دانست و عنوان کرد در شرایط فعلی مبلغ حق‌العمل‌کاری و شکل درآمدی خودرو 45 به طور حتم از طریق سود میان قیمت فروش و خرید تامین می‌شود اما درصد دقیق آن جزو سیاست‌های شرکت قلمداد شده و محرمانه است.

گایینی همچنین در پاسخ به پیوست مبنی بر علت عدم خرید و فروش یک سری خودروها در چرخه خرید و فروش خودرو 45 گفت: بنا به پیشنهاد و صلاحدید سرمایه‌گذاران و اصول خودرو 45 که بنا بر شفافیت و کیفیت است یک سری خودروهای قدیمی از سال‌های خاصی یا خودرویی مثل پراید که با مشکلات عدیده‌ای روبروست و امکان دستکاری در سیستم آن بیش از سایر خودروهاست از پلتفرم حذف شده است و این تصمیم صرفا جهت حفظ کیفیت خودرو 45 انجام شده است و ما قصد ورود به این بازارها را نداریم.

خودرو 45 دانش بنیان است

مرتضی راور مدیر شعب تهران نیز با اشاره به دانش‌بنیان بودن خودرو 45 توضیح داد این پلتفرم مدارک خود را مبنی بر دانش بنیان بودن دریافت کرده است و به عنوان یک شرکت تحقیقاتی تجاری فعالیت می‌کند و بخش محتوا و مجله خودرو 45 یکی از مهمترین و به روزترین منابع در زمینه خرید و فروش خودرو است.

راور همچنین عنوان کرد در حال حاضر خودرو 45 یازده شعبه دارد و چشم‌انداز سال ۱۴۰۱ خودرو 45 ایجاد ۳۰ شعبه و تا پایان سال ۱۴۰۲ پنجاه شعبه است. او همچنین تاکید کرد برنامه توسعه خودرو 45 ادامه دار است و قرار است روند توسعه شرکت با حضور در سایر شهرهای ایران ادامه پیدا کند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.