تارا به جمع تامین‌کنندگان اطلاعات سامانه اعتبارسنجی پیوست

شرکت تارا با تایید بانک مرکزی، از این پس در جمع تامین‌کنندگان اطلاعات سامانه اعتبارسنجی شرکت مشاوره رتبه‌بندی اعتباری ایران حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مشاوره رتبه‌بندی اعتباری ایران، در راستای توسعه تامین‌کنندگان اطلاعات سامانه اعتبارسنجی و تنوع‌‌بخشی به آن، شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا به عنوان یکی دیگر از شرکت‌های فعال حوزه لندتک (BNPL)، با تایید بانک مرکزی ج.ا.ا، به جمع تامین‌کنندگان اطلاعات سامانه اعتبارسنجی شرکت مشاوره رتبه‌بندی اعتباری ایران پیوست.

این شرکت از این پس قادر خواهد بود ضمن استفاده از گزارش‌های اعتباری شرکت مشاوره رتبه‌بندی اعتباری ایران در فرایند اعتبارسنجی مشتریان خود، با ارسال اطلاعات رفتار اعتباری کاربران خود، به منظور انعکاس در گزارش‌های اعتباری، از مزایای آن همانند کاهش نرخ نکول و افزایش وصول مطالبات استفاده کند.

در بخش سرویس اعتبار خُرد شرکت تارا که بدون چک، سفته، ضامن یا وثیقه و کارمزد ارائه می‌شود، کاربر قادر است برای دریافت این خدمات، بدون نیاز به مراجعه حضوری و در حداقل زمان، کلیه مراحل ثبت‌نام، احراز هویت و اعتبارسنجی خود را انجام دهد و از مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تا سقف ۵ میلیون تومان اعتبار دریافت و از خدمات و محصولات مورد نیاز خود از چهار هزار و ۵۰۰ نقطه فروش طرف قرارداد تارا استفاده کند. مبلغ اعتبار اعطایی بر اساس رفتار بازپرداختی کاربر، به تدریج افزایش می‌یابد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.