امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بانک شهر و صندوق توسعه فناوری‌های نوین

بانک شهر و صندوق توسعه فناوری‌های نوین به منظور افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط‌عمومی صندوق توسعه فناوری‌های نوین، بر اساس تفاهم‌نامه بانک شهر و صندوق توسعه فناوری‌های نوین مقرر شد صندوق توسعه فناوری‌های نوین ضمن ارزیابی، معرفی و صدور ضمانت‌نامه و سایر ابزارهای مالی، امکان بهره‌گیری شرکت‌ها از تسهیلات بانک شهر را فراهم کند. ضمن اینکه بانک شهر نیز از ظرفیت ارزیابی تخصصی صندوق برای ارائه خدمات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور متقاضی خود بهره‌مند شود. همچنین کارگروهی با حضور مدیرعامل بانک تشکیل شود که بتوانند از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و نهادهای تخصصی دو طرف بهره‌برداری کنند.

محمد‌مهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر، در این مراسم ظرفیت بانک شهر را در ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: قانون جهش تولید دانش‌بنیان همکاری بهتر بین بانک‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان را به همراه دارد.

روح الله میرامینی، مدیرعامل صندوق توسعه فناوری‌های نوین، نیز در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه با اشاره به پتانسیل این صندوق در ارائه انواع خدمات مالی به حوزه دانش‌بنیان و فناور گفت: در ۱۴ سال فعالیت صندوق توسعه فناوری‌های نوین همه ابزارهای مالی را به قابلیت اجرا رسانده‌ایم، به طوری که اکنون این صندوق دارای رتبه یک در بین صندوق‌های پژوهش و فناوری است.

این پانزدهمین تفاهم‌نامه بین بانک‌ها و صندوق توسعه فناوری‌های نوین است که به منظور افزایش ارائه خدمات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و رفع دغدغه نظام بانکی در راستای تامین منابع مورد نیاز حوزه فناوری به امضای مدیران عامل این دو نهاد رسیده است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.