روش کسب درآمد تولیدکنندگان محتوا از اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام از ابزارهای مخصوص خود برای کسب درآمد تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد.

ابزارهای مخصوص کسب درآمد تولیدکنندگان محتوا از اینستاگرام، توسط این شبکه اجتماعی رونمایی شده و در اختیار کاربران قرار گرفتند.

ابزار اول Creator Marketplace هست که مکانی در اپ اینستاگرام برای تولیدکنندگان محتوا هست تا علاقه مندی ها و برندهای موردعلاقه شون را در آنجا ثبت کنند و تبلیغ دهنده ها براساس فیلترهای مختلف مثل موقعیت جغرافیایی بتوانند تولیدکننده محتوای مدنظرشون رو پیدا کنند و به آنها سفارش تبلیغ بدهند.

فاواپرس / روش کسب درآمد تولیدکنندگان محتوا از اینستاگرام

بعد از ثبت سفارش توسط تبلیغ کننده، تولیدکننده محتوا پیامی در دایرکت دریافت می کند که محتوای موردنظر و همچنین مبلغ سفارش در آن ذکر شده و در داخل اپ اینستاگرام می تواند آن را بپذیرد یا رد کند.

اینستاگرام همچنین قابلیت انتشار ریلزهای اینستاگرام در فیسبوک رو به صورت همزمان مهیا کرده که باعث می شود تولیدکنندگان محتوا بتوانند از ابزارهای تبلیغاتی فیسبوک برای کسب درآمد از ریلزهاشون استفاده کنند. به علاوه کاربران فیسبوک می توانند با خرید فیسبوک Stars از تولیدکنندگان محتوای موردعلاقه اشون حمایت کنند.

شرکت متا هم مدعی شده که تا آخر سال 2023 از این تراکنش های مالی کارمزدی دریافت نخواهد کرد.

طبیعتا این ابزارهای درامدزایی صرفا در اختیار کشورهای محدودی هستن و ایرانیهای مقیم ایران، نصیبی از این درآمدهای هنگفت نخواهند برد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.