حرف‌های تازه مارتین فورد درباره رویارویی خود با سجاد غریبی

به نظر می‌رسد حاشیه‌های لغو شدن مسابقه بین مارتین فورد و هالک ایرانی، سجاد غریبی را رها نخواهد کرد.

به نظر می رسد که پس لرزه های لغو شدن مسابقه بین مارتین فورد و سجاد غریبی به این زودی ها تمام شدنی نیست زیرا بازیگر و بدنساز بریتانیایی روایتی تازه از روز رویارویی خود با سجاد غریبی در دبی را ارائه کرده است. مارتین فورد می گوید پس از اینکه شاهد گریه کردن سجاد غریبی پیش از شروع کنفرانس خبری بوده تصمیم به لغو مسابقه اش با هالک ایرانی گرفته است.

این غول بریتانیایی که لقب «ترسناک ترین مرد جهان» را یدک می کشد قرار بود در بهار گذشته در لندن با غریبی روبرو شود اما بعد از رویارویی اولیه با حریف ایرانی خود در دبی و درگیری فیزیکی که بینشان پیش آمد، تصمیم به لغو این مسابقه گرفت. بعد از درگیری فیزیکی بین این دو در دبی، غریبی در ویدیوها و پست هایی اعلام کرد که احساس و شرایط روانی خوبی ندارد و انتقادات زیادی که از او صورت گرفته شرایطش را دشوار کرده است.

فاواپرس / حرف‌های تازه مارتین فورد درباره رویارویی خود با سجاد غریبی

در نهایت این مسابقه ظاهراً به درخواست فورد لغو شده و اکنو وی می گوید که بعد از دیدن شرایط روحی بسیار بد هالک ایرانی، دچار عذاب وجدان شده و علیرغم دستمزد بالایی که این مسابقه برایش داشته تصمیم گرفته به خاطر حفظ سلامتی رقیب ایرانی اش این مسابقه را لغو کند. فورد در این باره می گوید :«به پروموترها گفتم که ما را با او تا زمان مبارزه روبرو نکنند زیرا قرار است با او مبارزه کنم و نمی خواهم این کار را در باشگاه ورزشی یا هر جای دیگری انجام دهم. اما آن ها ما را رو در رو کردند و صادقانه بگویم که این کار بسیار بدی از جانب بخش تبلیغات بود. این اتفاق هرگز نباید رخ می داد، این اتفاق در جای اشتباهی رخ داد، در زمان اشتباه و در مکان نامناسبی بدون پرسنل امنیتی و کار احمقانه ای بود. سپس دومین رویارویی رخ داد زمانی که او سعی کرد مرا زمین بزند و این زمانی بود که نگرانی ام نسبت به صدمه ای که به او وارد می شد بیشتر شد. بسیار واضح و آشکار بود که هرگز مسابقه عادلانه ای در کار نخواهد بود».

فاواپرس / حرف‌های تازه مارتین فورد درباره رویارویی خود با سجاد غریبی

مارتین فورد در مورد کنفرانس خبری بین او و سجاد غریبی که پس از زدوخورد مختصرشان رخ داد نیز می گوید: «بعد از آن، قرار بود یک کنفرانس خبری داشته باشیم و او را دیدم که داشت گریه می کرد، او خرد شده بود و نمی خواست بیرون برود یا مبارزه کند. نمی خواست هیچ کاری بکند. شرایطش بد بود. سپس در رسانه های اجتماعی پستی گذاشت که چند ساعت بعد حذف کرد و گفت که می خواسته خودش را بکشد».

زمانی که تاریخ مسابقه این تو تغییر کرده و سه هفته به عقب افتاد مشخص بود که احتمال لغو آن بسیار بالاست، اتفاقی که در نهایت نیز رخ داد. فورد همچنین می گوید که مشکلات مالی در مورد مسابقه او با سجاد غریبی نیز وجود داشته اما در نهایت به خاطر نگرانی اش از بابت سلامتی هالک ایرانی این مسابقه را لغو کرده است.

فاواپرس / حرف‌های تازه مارتین فورد درباره رویارویی خود با سجاد غریبی

وی در این باره می گوید: «مشکلاتی در پرداخت توسط سازمان وجود داشت که هیچ چیزش مشخص نبود. ترکیبی از چهار یا پنج اتفاق و مسئه داشتیم که رخ داده بود. بعد از این همه اتفاق او هنوز می خواست مبارزه کند. اما به نظر می رسید او فکر می کند ما می توانیم مبارزه ای را ترتیب دهیم که ضرورتاً مثل یک مبارزه واقعی نخواهد بود. از این رو او به این نتیجه می رسد که چنین چیزی اتفاق نمی افتد. مدیر برنامه هایش خیلی مشکوک بود…. به بریتانیا برگشتیم، تمام آن ویدیوها را نگاه کردم، او در تلویزیون مصاحبه ای داشت که در آن به گریه افتاد. رسانه های اجتماعی او را به شدت تحت فشار قرار داده بودند، والدینش نیز معترض شدند و او را از خود راندند و من به سازمان زنگ زدم و گفتم نمی توانم با این پسر مبارزه کنم. نمی خواهم مسئول اذیت و آزار این بچه باشم و اینکه او خودکشی کند زیرا این تنها اتفاقی بود که در نهایت رخ می داد».

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.