اولین مک هیل، زیباترین خودکشی جهان!

روز اول مه سال ۱۹۴۷ بود که اِوِلین مک‌هِیل ۲۳ ساله از سکوی رصد طبقه ۸۶ ساختمان امپایر نیویورک به پایین پرید و روی خودروی لیموزین سازمان ملل متحد افتاد.

به گزارش فاواپرس، روز اول مه سال ۱۹۴۷ بود که اِوِلین مک‌هِیل ۲۳ ساله از سکوی رصد طبقه ۸۶ ساختمان امپایر نیویورک به پایین پرید و روی خودروی لیموزین سازمان ملل متحد افتاد. روبرت دانشجوی عکاسی بود که این عکس را بلافاصله پس از خودکشی او گرفت.

اگرچه این عکس در سراسر جهان مشهور شد، ولی مک‌هیل آرزو داشت که هیچ‌کس جسد او را نبیند. با وجود خواسته او، مجله تایم این عکس را چاپ کرد و حتی آن را «زیباترین خودکشی» نامید و اندی وارهول، هنرمند آوانگارد آمریکایی نیز از آن در یکی از طرح‌های خود استفاده کرد. درحالی‌که دهه‌ها پس از خودکشی عکس مک‌هیل همچنان مشهور است، ولی تا به امروز کسی از انگیزه او برای خودکشی خبر ندارد. شاید هرگز ندانیم چرا یک زن جذاب و ظاهراً شاد که تنها ۱ ماه تا مراسم عروسی خود فاصله داشته، به زندگی خود خاتمه داده است.

فاواپرس / اولین مک هیل تصویر معروف از زیباترین خودکشی جهان!
اصل تصویر سیاه و سفید است

دلیل خودکشی اولین مک هیل چه بود؟

خودکشی اولین مک هیل به خودکشی زیبا معروف است. خودکشی اولین مک هیل جهانی شد.خودکشی اولین مک هیل بسیار معروف است. در ادامه ماجرای خودکشی اولین مک هیل را میخوانید.

12 اردیبهشت، 1947 عکس از یک دختر زیبا در مجله زنده منتشر شده است. مدل مسدود در وضعیت زیبا، اما چشم خود را بسته بودند. به نظر می رسید که این تصویر یک عکاس با استعداد در چارچوب این پروژه مد جالب بعدی گرفته شده است. اما این چنین نیست. در واقع، عکاسی پس از مرگ بود. این نشان می دهد شده اولین مک هیل 23 ساله، که با پریدن از ارتفاع 300 متری به خودکشی زدند.

اولین در تاریخ 20 سپتامبر سال 1923 در کالیفرنیا متولد شد. هنگامی که او هفت ساله بود، خانواده اش به نقل مکان کرد واشنگتن، DC، چون پدرش به پست امتحان بانک فدرال دعوت شد.

فاواپرس / اولین مک هیل تصویر معروف از زیباترین خودکشی جهان!

روابط بین پدر و مادر ladilis اولین. دلیل مادر که ممکن است یک بیماری روانی بود. در یک نقطه او فقط بسته بندی شده و در سمت چپ خانه، و هفت کودک تحت مراقبت پدرش باقی مانده بودند.

اولین بزرگ یک کودک عادی، اما پس از دبیرستان او تا به حال اجبار، یک تمایل قوی به خدمت در ارتش. مک هیل اجرا این ایده بلافاصله. با این حال، همه چیز نیست هموار در ارتش رفت. پس از خدمت در جفرسون، میسوری، او علنا لباس نظامی هایش سوخته باشد.

پس از آن اولین به بالدوین، ناسائو شهرستان، نیویورک نقل مکان کرد. او وجود دارد در یک تخت با برادر و خواهر خود را حل و فصل. شده Evelin Makheyl، که زندگینامه است توسط بسیاری از منابع به عنوان یک لیست از حقایق خشک تبلیغ، پس از چند مصاحبه می تواند یک کار به عنوان حسابدار در یک شرکت متوسط است. پس از آن منتظر بود برای جلسه سرنوشت ساز.

فاواپرس / اولین مک هیل تصویر معروف از زیباترین خودکشی جهان!
تصویر اصلی از حادثه

در نیویورک، اولین بری Roudsom ملاقات کرد. این یک دانش آموز کالج لافایت، ایستون، پنسیلوانیا، که جایی است که مرد جوان به زودی سمت چپ، به عنوان آنها شروع ترم بعد بود. با وجود جدایی طولانی، روابط بری و Evelyn بسیار گرم بود. در ماه ژوئن سال 1947، افراد جوان به قصد ازدواج ندارم. اما برنامه ها و رویاهای یک زندگی شاد است، مقصد نیست به برآورده شود.

1947 آوریل 30 هفتم اولین بری در Easton رفت. مردان جوان روز با هم بودند، و 1 مه در صبح زود، او سوار قطار عازم نیویورک است.

بری خود، پس از شنیدن در مورد این فاجعه، افسرده و زبانم بند آمده بود. مرد جوان گفت: هیچ چیز عجیب و غریب در رفتار معشوق خود، او متوجه نیست وجود دارد. اولین زندگی لذت می برد و خوشحال به نظر می رسید، مانند هر دختر است که به زودی به محل عروسی مدتها در انتظار.

شاید بری اجازه نمی او بروید و سپس به نیویورک، به حال او شناخته شده بود که او یک بوسه خداحافظی بر روی پلت فرم آخرین نفر بود …

چرا اولین روز که تصمیم به خودکشی، آن است که هنوز دقیقا شناخته شده است. مشخص شد که در بدو ورود در نیویورک او رفت خانه نیست، اما در هتل کلینتون. آنجا بود که او یک یادداشت خودکشی نوشت و پس از یک بلیط به عرشه مشاهده از ساختمان امپایر استیت برای رفت.

او به طبقه 82 صعود، و از آنجا به ورطه یک قدم پایین.

فاواپرس / اولین مک هیل تصویر معروف از زیباترین خودکشی جهان!
عکسی از دوران کودکی اولین مک هیل

روسری سفید نور، به آرامی شناور پایین ساختمان امپایر استیت، گشت متوجه به نام جان موریسی. به گفته وی، به عنوان به زودی به عنوان او شنیده سر و صدا و به ساختمان با عجله به ببینید که چه اتفاقی افتاده است.

زیبا و صلح آمیز در مرگ او، دختر دراز کشیده بود بر روی سقف کادیلاک، ایستاده در خیابان 4، حدود 200 متر از خیابان پنجم. عابران، شاهدان از خودکشی، شوکه شده بودند. مرگ یک زن جوان و افسرده در همان زمان می ترسم.

مک هیل بررسی امور درگیر کارآگاه فرانک موری. او صعود ساختمان امپایر استیت به درک چرا شده Evelin Makheyl شروع به پریدن کرد از عرشه مشاهده. او وجود دارد یک چیزی دختر – آن منظمی کت و یک کیف قهوه ای، که دروغ و یک یادداشت خودکشی خورده.

این Evelyn برای بخشش از بستگان خواسته و ابراز تمایل سوزانده شود. او نمی خواست در مورد آن گریه، که در مورد آن یاد می شود، در نتیجه، یک محل عبادت ندارد.

او در مورد این واقعیت است که حتی اگر عروسی به بری و برای آغاز تابستان برنامه ریزی شده بود، او می دانست که او می تواند با او ازدواج نمی کند و تبدیل به مرد یک همسر خوب نوشت. اولین فکر او بیش از حد مانند مادر خود بود. شاید او نه تنها کودکان را او را نمی خواهم به حال از طریق همین بروید و او خودش را در گذشته است.

فاواپرس / اولین مک هیل تصویر معروف از زیباترین خودکشی جهان!

Devid Uaylz، یک عکاس مشتاق، در روز در نزدیکی ساختمان امپایر استیت بود. او بود که ضربه ی گل، که در “زندگی” منتشر شد و پس از آن ضربه، و بسیاری نشریات دیگر. این برنامه اولین، پس از مرگ او، دروغ گفتن در پشت بام از کادیلاک. او خودش را آرام و بی سر و صدا بود. او زیبا است. درباره همان تراژدی فقط رخ داده را نشان می دهد شیشه های شکسته و فلز پیچ خورده است.

این تصویر تبدیل به یک فرقه. او مرگ ترسناک زیبا و در عین حال اجتناب ناپذیر و بی امان، مانند آن است.

بدن اولین بنابراین پس از سقوط بستگان سوزانده، در نتیجه انجام آخرین وصیت متوفی بزرگ باقی مانده است. مشخص شده است که ممکن بود برای حفظ یکپارچگی خود را در طول حمل و نقل از بقایای به سردخانه. دلیل این کار این قدرت ضربه وحشتناک بود، چرا که به معنای واقعی کلمه داخل دختران مایع تبدیل شده است.

اولین گریوز، به عنوان شما ممکن است حدس بزنید، نه. هیچ یک محل که در آن می تواند نزدیک به سوگواری از خروج از زیبایی جوان وجود دارد. او می تواند گل به سنگ قبر و بری به ارمغان بیاورد.

رودز، به هر حال، پس از فارغ التحصیلی از کالج به فلوریدا نقل مکان کرد. او هرگز ازدواج کرده.

عکس از دختر مرده بر روی سقف ماشین از چاپ در مطبوعات در میلیون ها نسخه از روزنامه ها و مجلات. چیزی آن را جذب مردم به عنوان اگر اعدام در برخی از سحر و جادو، گریزان، غیر قابل توضیح است.

این تصویر و در حال حاضر جذب به عنوان چیزی ناشناخته است. در مورد علل مرگ مک هیل کمی شناخته شده است بسیاری از تصاویر را به تلاش برای “دیدن” چه پیش نیاز واقعی برای این حادثه بود. همچنین یک نسخه رنگ تصویر، کمتر زیبا از اصل وجود دارد.

لازم به ذکر است، با این حال، که یک عکاس جوان، به تصویر می کشد پس از آن اولین، استاد معروف از هنر و صنعت خود شد. در مورد کار خود جهان دیگر شنیده می شود، و نمایشگاه با مشارکت خود انجام شد.

یک نکته جالب دیگر این است که تصاویر دیگر از دختر مرده جان سالم به در کمی. آنها تنها در آلبوم خانوادگی شده Evelin Makheyl هستند. عکس، در طول زندگی از خود را به انجام دهید، باید مطبوعات در یک نسخه واحد. او سپس برای انتشار در “زندگی” مادری اولین اعطا شد.

فاواپرس / اولین مک هیل تصویر معروف از زیباترین خودکشی جهان!

تصویر نمادین پس از مرگ دختر گرفته شده است، به عنوان پایه ای برای خود هنرمند آمریکایی-کولاژ شناخته شده در زمان Endi Uorhol. این کار “خودکشی» (خودکشی. افتاده بدن) و بخشی از سری بود “نامگذاری شد مرگ و فاجعه”، متشکل از چهار نقاشی. چرخه در 60s از قرن گذشته منتشر شد.

در حال حاضر در گروه قرن پاپ جدید از Portland پرانتز دختران یک آهنگ با نام اولین مک هیل، اختصاص داده شده به فاجعه از دختران بدنام ثبت شده است.

ساختمان امپایر استیت در برابر مک هیل بلندترین ساختمان در نیویورک بود. به همین دلیل است مورد خودکشی بود کاملا مکرر وجود دارد.

بنابراین، مک هیل دوازدهم بود. در یک دوره سه هفته از زمان، در آوریل و مه سال 1947، به عنوان بسیاری از پنج خودکشی بوده است، وجود دارد مورد اولین یکی از آنها بود. البته، آن را مورد توجه عموم را به خود جلب و مقامات تصمیم به نحوی محافظت از ساختمان.

در مواظب مش خاص طبقه 86 نصب شده بود، و نگهبانان آموزش دیده به صورت بصری افرادی که در آستانه خودکشی هستند را تشخیص دهد.

این کمک کرده است، و خودکشی از سقوط از یک پلت فرم مشاهده برای مدتی متوقف شده. اما بیشتر مردم آمد و آنها به اینجا آمدند به زندگی خود را دارند. فقط در حال حاضر آنها به عرشه مشاهده در طبقه 86، و پنجره ها از طبقه فوقانی از دفاتر را انتخاب کرده اند.

مورد قابل توجه از یک خودکشی ناموفق در ساختمان امپایر استیت. Elvita آدامز در سال 1979 با عرشه مشاهده همان شروع به پریدن کرد، اما وزش قوی از باد آورده است. او را در یک پنجره در طبقه 85 پرواز کرد، و در نتیجه تنها از شکستگی مفصل ران برای او بود.

با این حال، 36 مردم هنوز موضوع را به پایان آورد، و داستان غم انگیز خود را برای همیشه به ساختمان امپایر استیت مرتبط است. این جدا از آسمان خراش و زیبا ترین در جهان به خودکشی شده Evelin Makheyl است.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.