آپدیت اندروید 12 برای گوشی سامسونگ گلکسی M11

اکثر دستگاه‌های سامسونگی واجد شرایط دریافت اندروید 12 از این به‌روزرسانی بهره‌مند شده‌اند و گلکسی M11 آخرین دستگاهی است که این آپدیت را دریافت می‌کند.

بالاخره آپدیت اندروید 12 برای گوشی سامسونگ گلکسی M11 نیز منتشر شد و در دسترس تمامی کاربران این دستگاه تلفن هوشمند قرار گرفت.

خبر خوشایند برای کاربران سامسونگ گلکسی M11 اینکه اکنون به‌روزرسانی اندروید 12 به‌همراه رابط کاربری One UI 4.1 در کشور ویتنام منتشر شده است. این به‌روزرسانی شامل پچ امنیتی ماه ژوئن 2022 اندروید بوده و از فیرم‌ور با شماره ورژن M115FXXU3CVF6 استفاده می‌کند.

بدیهی است که One UI 4.1 مشخصه برجسته این آپدیت محسوب می‌شود. از زمان عرضه One UI 3.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 برای سامسونگ گلکسی M11 بیش از یک سال گذشته است. در نسخه جدید One UI رابط کاربری به‌روزرسانی شده و همه چیز از ظاهری مدرن‌تر برخوردار است. بعلاوه دسترسی به قسمت‌های مختلف نیز تسهیل شده است.

فاواپرس / آپدیت اندروید 12 برای گوشی سامسونگ گلکسی M11 منتشر شد

کلیه اپلیکیشن‌های سامسونگ از رابط کاربری بازبینی شده با اندروید 12 بهره می‌گیرند. همچنین قابلیت تغییر رنگ در زبان طراحی Material You امکان دسترسی به گزینه‌های جدید سفارشی‌سازی دستگاه را فراهم می‌کند. فهرست تغییرات رسمی اعمال شده در این به‌روزرسانی هنوز منتشر نشده است؛ بنابراین هم‌اکنون مشخص نیست که در آپدیت جدید گلکسی M11 دقیقا چه بخش‌هایی از رابط One UI 4 حذف شده است.

در هر صورت کاربران گلکسی M11 در مناطق واجد شرایط به منظور دریافت این آپدیت نرم‌افزاری می‌توانند به اپلیکیشن تنظیمات در منوی اصلی دستگاه مراجعه نموده و پس از ورود به بخش Software Update بر روی دکمه Download and install ضربه بزنند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فیرم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و با استفاده از ابزارهای مخصوص سامسونگ و کامپیوتر شخصی خود آن‌را به‌صورت دستی روی هندست فلش نمایند.

این به‌روزرسانی آخرین آپدیت اصلی سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری One UI برای گلکسی M11 است. کارشناسان امیدوارند که انتشار این آپدیت به دستگاه ارزان‌قیمت‌ سامسونگ که از زمان عرضه آن به بازار حدودا 2 سال گذشته است؛ جانی دوباره ببخشد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.