همسران ارضای جنسی زنان را جدی بگیرند

یکی از موارد بسیار مهمی که باید مردان در باره همسران خود بدانند ارضای جنسی زنان است که نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

یکی از موارد بسیار مهمی که باید مردان در باره همسران خود بدانند ارضای جنسی زنان است که نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

ارضای مردها در ظاهر بدلیل انزال، به صورت آشکار دیده می‌شود، البته به ندرت این حالت در برخی زن‌ها نیز وجود دارد، اما حقیقت این است که ارضا در اکثر خانم‌ها قابل تشخیص نیست و به چشم دیده نمی‌شود. ارضای جنسی زنان، ابتدا با مرطوب شدن دهانه و گردن رحم و دیگر اعضای بخش تناسلی آن‌ها شروع و بعد ادامه می‌یابد.

دهانه‌ی رحم انها تا 30 درصد باز می‌شود، ماهیچه و عضلات دیواره رحم، گردن رحم و خود دهانه به طور متناوب منقبض و منبسط می‌شوند.

مطالعات نشان داده است که ارضای جنسی زنان و زمان رسیدن به اوج لذّت در خانم‌ها متفاوت است، برخی زمان زیادی باید بگذرد تا ارضا شوند ودر مقابل بعضی نیز خیلی زود ولی چندین بار در طی یک رابطه‌ی جنسی، ارضا می‌شوند. این درحالیست که یک مرد طبق معمولا ظرف تنها چند دقیقه یا بیشتر به درجه‌ی انزال می‌رسد.

فاواپرس / باردار شدن رابطه جنسی

یکی از موانع اصلی رسیدن به اوج لذّت در زنان، کنترل مستقیم رابطه جنسی توسط مرد است، در بیشتر مواقع، نحوه‌ی اجرای مراحل رابطه جنسی و دخول بر اساس ان چیزیست که مرد لذّت می‌برد و تحت اختیار اوست.

البته زن نیز دراین بین از رابطه جنسی لذّت میبرد ولی این نشانه‌ی رسیدن به درجه‌ی ارضای کامل نیست. مرد به محض انزال می‌تواند دست از ادامه‌ی رابطه جنسی بردارد و این زن است که به زمان بیشتری نیاز دارد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.