ایران کیش واحد برتر در گروه صنایع نرم‌ا‌فزار کشور شد

در روز ملی صنعت و معدن که با حضور رئیس‌جمهور کشور، معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور، وزرای صمت و اقتصاد و جمعی از مقامات عالی، مدیران ارشد و فعالان اقتصادی بخش صنعت و معدن و تجارت در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی سالن اجلاس سران برگزار شد، ایران کیش به‌عنوان یکی از دو شرکت برتر در بخش واحدهای نمونه صنعت نرم‌افزار کشور معرفی و از پیمان منعم طبری به‌عنوان مدیرعامل این شرکت قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، این شرکت به‌دلیل طراحی برتر و تولید نرم‌افزارهای تخصصی پرداخت الکترونیک پایانه‌های فروشگاهی، سامانه‌های هوش تجاری، سوئیچ پرداخت بانکی، تعداد محصولات دانش‌بنیان دارای تائیدیه دانش‌بنیان، رتبه شرکت درشورای عالی انفورماتیک در زمینه تولید نرم‌افزار، تعداد گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی دریافتی در حوزه تولید نرم افزار، کسب ۱۰ رتبه پایه۱ از امور نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه‌و‌بودجه، کسب استانداردها و ایزوهای مربوطه و …حائز این عنوان شد.

معرفی واحدهای برتر حوزه صنعت نرم‌افزار در دو بخش واحدهای نمونه صنعتی تولید نرم‌افزار و پیشکسوت نرم‌افزار انجام گرفت که ایران کیش یکی از دو شرکت برتر در واحدهای نمونه صنعت نرم افزار کشور شد.

در مجموع ۶۵ شرکت مختلف کشور در صنایع مختلفی مانند ماشین‌آلات و تجهیزات تولید، تجهیرات برقی و الکترونیک، کشاورزی، نرم‌افزار، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، نساجی و پوشاک، غذا و دارو، صنایع چوب، لوازم خانگی، ورزشی، ریلی و دریایی، معدنی، اکتشافی و …. به عنوان واحدهای نمونه شناخته و از آنها در حضور وزاری صمت و اقتصاد تقدیر به عمل آمد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.