افزایش محدودیت زمانی حذف پیام‌ها در واتساپ

واتس‌اپ محدودیت زمانی حذف پیام‌ها را به دو روز افزایش می‌دهد.

یکی از بزرگترین مشکلات واتس‌اپ، امکان حذف پیام‌های ارسال شده در گروه‌ها برای دیگران است که در حال حاضر فقط تا یک ساعت پس از ارسال پیام می‌توان این کار را انجام داد. اکنون به نظر می‌رسد این پیام‌رسان محدودیت زمانی قابلیت حذف پیام‌های ارسال شده را تا بیشتر از 2 روز برای کاربران در جدیدترین نسخه بتا افزایش داده است.

WABetaInfo گزارش می‌دهد که واتس‌اپ در نسخه 2.22.15.8 بتا محدودیت زمانی حذف پیام‌های ارسال شده در گروه‌ها را برای برخی کاربران به 2 روز و 12 ساعت افزایش داده است.

فاواپرس / افزایش محدودیت زمانی حذف پیام‌ها در واتساپ

البته این قابلیت در حال حاضر فقط برای دسته‌ای از آزمایش‌کنندگان نسخه بتا فعال شده است. همچنین در نسخه بتا اپلیکیشن هیچ علامت یا نشانه‌ای از این قابلیت وجود ندارد و WABetaInfo توضیح می‌دهد که با تلاش برای حذف کردن پیامی که در گذشته ارسال شده، متوجه این تغییر شده است.

واتس‌اپ اولین بار در سال 2017 این قابلیت را معرفی کرد تا کاربران بتوانند پیام‌های خود را برای تمام افراد گروه حذف کنند. البته، ابتدا محدودیت زمانی عجیب 8 دقیقه‌ای برای انجام این کار وجود داشت که این میزان سپس تا حدود 1 ساعت افزایش پیدا کرد! سال گذشته هم در برخی گزارش‌ها به افزایش محدودیت زمانی این قابلیت تا سه ماه اشاره شده بود که البته این تغییر هرگز در دسترس کاربران قرار نگرفت.

برتری واتس‌اپ نسبت به تلگرام

تلگرام به عنوان رقیب اصلی واتس‌اپ، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا 48 ساعت پس از ارسال پست‌ها، آن‌ها را حذف کنند، بنابراین به نظر می‌رسد پیام‌رسان متعلق به شرکت متا، در این زمینه 12 ساعت زمان بیشتری به کاربران خود می‌دهد.

واتس‌اپ در چند وقت گذشته، قابلیت‌های متعددی را برای کاربران خود آزمایش کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان استفاده از آواتارها در تماس‌های ویدیویی، قابلیت مخفی کردن آنلاین بودن و البته ویرایش پیام‌ها اشاره کرد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.