تصویر طرح نهایی شیائومی 12 اس اولترا لو رفت!

به‌تازگی تصاویری از پوستر و عکس شیائومی 12 اس اولترا منتشر شده که طراحی نهایی این گوشی را به رخ می‌کشد. شیائومی قصد دارد در 4 جولای (13 تیر) از گوشی‌های Xiaomi 12S Pro ،Xiaomi 12S و Xiaomi 12S Ultra رونمایی کند.

تاکنون تصاویری از گوشی‌های شیائومی 12 اس و 12 اس پرو منتشر شده که از شباهت آنها به سری شیائومی 12 خبر می‌دهد. اما تابه‌حال هیچ تصویر دقیق و رسمی از شیائومی 12 اس اولترا منتشر نشده بود. برخی رندرها و تصاویر لو رفته از منابع مختلف، جلوه‌ای از طراحی این گوشی را به نمایش گذاشتند؛ اما امروز که تنها یک روز تا تاریخ رونمایی بابقی مانده،‌ پوستر شیائومی 12 اس اولترا به بیرون درز کرده است.

عکس طرح نهایی گوشی شیائومی 12 اس اولترا

این تصویر جدید در پلتفرم ویبو دست به دست می‌شود و پنل پشتی چرمی این گوشی را به رخ می‌کشد. دیروز بود که خبر طراحی پنل پشتی این گوشی از جنس سیلیکون چرم و سازگار با محیط زیست را شنیده بودیم. همچنین گفته می‌شود که نسخه‌ای از این گوشی با پنل سرامیکی هم به بازار می‌آید.

فاواپرس / عکس طرح نهایی گوشی شیائومی 12 اس اولترا

قسمت بالایی پنل پشتی شیائومی 12S Ultra با جزیره دوربین بزرگ گوشی پوشیده شده و ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ روی آن قرار گرفته است. در این گوشی خبری از صفحه نمایش ثانویه نیست؛ چیزی که در نسل قبلی وجود داشت.

شیائومی اخیرا تایید کرده که این گوشی به دوربین اصلی سونی IMX989 مجهز می‌شود که احتمالا در قسمت مرکزی ماژول دوربین جا گرفته است. کمی پایین‌تر از آن، لنز تله‌فوتو پریسکوپ قرار دارد.

به نظر می‌رسد که لنز اولترا واید در سمت چپ لنز اصلی قرار گرفته و در سمت راستی آن، فلش LED تعبیه شده است. شایعات حاکی از آن هستند که لنز اصلی شیائومی 12 اس اولترا 50 مگاپیکسلی خواهد بود که از OIS پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که لنزهای 48 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین 48 مگاپیکسلی تله‌فوتو پریسکوپ با زوم 5X اپتیکال هم تنظیمات دوربین را تکمیل می‌کنند.

فاواپرس / عکس طرح نهایی گوشی شیائومی 12 اس اولترا

عکس‌های جدید هیچ قسمتی از نمای جلویی گوشی را نمایش نمی‌دهند. اما در رندرهای شیائومی 12S Ultra دیده بودیم که نمایشگر این گوشی در لبه‌ها کمی خمیدگی دارد و دوربین سلفی در قسمت پانچ هول قرار می‌گیرد.

انتظار داریم که شیائومی 12S Ultra به نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شود. از دیگر مشخصات احتمالی شیائومی 12 اس اولترا می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، رم 12 گیگابایتی LPDDR5، حافظه 256 گیگابایتی UFS 3.1، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی،‌ باتری 4800 میلی‌آمپرساعت، سیستم شارژ 67 وات و شارژ وایرلس 50 وات اشاره کرد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.