جهش شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در صنعت پرداخت کشور

بر اساس گزارش اقتصادی شاپرک در خردادماه، پرداخت الکترونیک پاسارگاد موفق شد که در شاخص تعداد تراکنش کل با کسب ۸.۹۳ درصد از سهم بازار از شرکت آسان پرداخت پرشین پیشی بگیرد.

بر اساس گزارش اقتصادی شاپرک در خردادماه، پرداخت الکترونیک پاسارگاد موفق شد که در شاخص تعداد تراکنش کل با کسب ۸.۹۳ درصد از سهم بازار از شرکت آسان پرداخت پرشین پیشی بگیرد و رتبه چهارم این شاخص را در صنعت پرداخت الکترونیک کشور به خود اختصاص دهد و جایگاه خود را در این شاخص ارتقاء بخشد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، این شرکت همچنین با کسب سهم بازار ۱۰.۹۱ درصد در شاخص مبلغ تراکنش کل، جایگاه ششم را همچنان در اختیار دارد.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با رشد مستمر و پیوسته خود در یک سال گذشته، نشان داده است که با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند می‌تواند گوی سبقت را از رقبا ربوده و پله‌های ترقی را طی کند.

نظر به سیاست‌های مشتری‌محور پرداخت الکترونیک پاسارگاد و ارائه خدمات نوین و متنوع بانکداری نظیر سانا، آوند، سانیار، پی‌پاد و دریافت نظرات و بازخوردهای ارزشمند از پذیرندگان و دارندگان کارت، این شرکت موفق شد سهم بیشتری از بازار صنعت پرداخت کشور را در اکثر شاخص‌ها به خود اختصاص دهد.

ثبات مدیریت، تداوم اجرای سیاست‌گذاری‌های بلندمدت و همکاری با بانک‌های مطرح کشور این توان را در پرداخت الکترونیک پاسارگاد ایجاد کرده است که همواره در مسیر رشد قدم بردارد و متنوع‌ترین خدمات خود را در حوزه پرداخت ارائه دهد و قله‌های پیشرفت را فتح نماید.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.