بیشترین فالوئر در اینستاگرام برای کدام سلبریتی ایرانی است؟

شاید برای شما هم سوال پیش آمده که کدام سلبریتی ایرانی بیشترین فالوئر در اینستاگرام را به خود اختصاص داده است؟

این روزها که همه حسابی چشم‌هایشان به صفحه نمایش موبایل دوخته شده و سرگرم زیر و رو کردن شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام هستند و شاید برای شما هم سوال پیش آمده که کدام سلبریتی ایرانی بیشترین فالوئر در اینستاگرام را به خود اختصاص داده است؟

شاید حدس زدنش برایتان مثل آب خوردن باشد که این حساب‌ها متعلق به سلبریتی ها و افراد مشهور هستند اما کدام یک و با چه تعداد فالوور؟

در میان حساب‌های اینستاگرامی همه دنیا از جمله ایرانی ها، افراد مشهور حوزه سینما، تلویزیون، موسیقی، فوتبالیست‌ها بیشترین دنبال کننده یا فالوور را اختیار دارند.

در ایران نیز از میان ۱۵ حسابی که بیشترین دنبال کننده را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارند، ۹ حساب متعلق به بازیگرها، دو حساب متعلق به دو خواننده، دو حساب متعلق به فوتبالیست‌های پیشکسوت و یک حساب متعلق به یک کمدین است.

فاواپرس / بیشترین فالوئر در اینستاگرام برای کدام سلبریتی ایرانی است؟ / حسن ریوندی

10 حساب کاربری با بیشترین فالوئر در اینستاگرام

بیشترین فالوئر در اینستاگرام بین حساب‌های ایرانی در اینستاگرام را صفحه حسن ریوندی، کمدین مشهور با ۱۹ میلیون و ۴۰۰ هزار دنبال کننده دارد.

در رتبه دوم نیز صفحه مهناز افشار، بازیگر پرطرفدار و البته پرحاشیه است، که ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار حساب کاربری او را دنبال می کنند.

صفحه اینستاگرامی دنیا جهانبخت بازیگر سابق و مدل کنونی نیز سومین حسابی است که بیشترین فالوور را به خود اختصاص داده است. این چهره جنجالی ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار دنبال کننده دارد.

گلشیفته فراهانی نیز ۱۳ میلیون و ۳۰۰ فالوور در اینستاگرام دارد و در رتبه چهارم پر مخاطب‌های اینستاگرام قرار گرفته است.

فاواپرس / بیشترین فالوئر در اینستاگرام برای کدام سلبریتی ایرانی است؟ / محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار با ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دنبال کننده، حسین تهی با ۱۲ میلیون دنبال کننده، رامبد جوان با ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار دنبال کننده، سحر قریشی با ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار فالوور و ابراهیم حامدی (ابی) با ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار دنبال کننده در جایگاه های بعدی هستند.

الناز شاکردوست و آرمین زارعی (آرمین ۲afm) با ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار دنبال کننده در جایگاه دهم و یازدهم قرار دارند.

بهنوش بختیاری ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار فالوور دارد و دوازدهمین صفحه پر طرفدار ایرانی اینستاگرام را از آن خود کرده است.

رتبه سیزدهم نیز با ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار دنبال کننده متعلق به علی کریمی است. امین حیایی و علی دایی به ترتیب با ۹ میلیون، و ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار دنبال کننده در رتبه چهاردهم و پانزدهم قرار دارند.

در رده‌های بعد نیز نام چهره‌هایی همچون نوید محمدزاده، یاسر بختیاری، بهنوش طباطبایی، سرنا امینی و همچنین صفحه رسمی تیم پرسپولیس دیده می‌شود.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.