سلبریتی که برای بچه‌دار شدن مشکل دارند

مادر شدن یکی از بهترین حس‌های دنیا است. اما حقیقت آن است که مادر شدن همیشه هم کار ساده‌ای نیست و اغلب با رنج و دشواری همراه است.

عدم باروری و نازایی که به یکی از مشکلات شایع میان زنان تبدیل شده است. در این مطلب می‌توانید با سلبریتی هایی که مشکل نازایی دارند آشنا شوید.

مادر شدن یکی از بهترین حس‌های دنیا است. اما حقیقت آن است که مادر شدن همیشه هم کار ساده‌ای نیست و اغلب با رنج و دشواری همراه است. برای مثال بسیاری از زنان به دلیل مشکلات باروری در باردار شدن دچار مشکل و مجبور به استفاده از لقاح مصنوعی یا دیگر روش‌هایی می‌شوند که درد و رنج زیادی را به جسم و روح آن‌ها تحمیل می‌کند. بسیاری از زنان سلبریتی هم این مشکلات را تجربه کرده‌اند اما بالاخره صاحب فرزند شده و مادر شده‌اند.

سلبریتی هایی که مشکل نازایی دارند

در ادامه از سلبریتی‌های زن هالیوودی خواهیم گفت که برای مادر شدن سختی‌های زیادی متحمل شدند.

کریسی تیگن

فاواپرس / سلبریتی هایی که مشکل نازایی دارند

کریسی تیگن، سوپر مدل و همسرش، جان لجند، خواننده، ۵ سال برای فرزنددار شدن تلاش کردند. آن ها دل شان می خواست به طور طبیعی صاحب فرزند شوند اما دست آخر با کمک لقاح مصنوعی توانستند به آرزوی پدر و مادر شدن شان برسند. تلاش های این زوج بالاخره در سال ۲۰۱۵ نتیجه داد و آن ها صاحب فرزند شدند.

آنجلینا جولی

فاواپرس / سلبریتی هایی که مشکل نازایی دارند

آنجلینا جولی اولین بار در سال ۲۰۰۲ مادر شد، زمانی که مادوکس را که متولد سال ۲۰۰۱ بود، از کامبوج به فرزندی پذیرفت. ۴ سال بعد، جولی و همسر سابقش، برد پیت صاحب اولین فرزند بیولوژیک خود، شایلو شدند. آن ها باز هم بچه های دیگری را به فرزندی پذیرفتند. اما دوقلوهای آن ها، ناکس و و ویوین از طریق لقاح مصنوعی متولد شدند، چون جولی و پیت از صبر کردن خسته شده بودند و دلشان می خواست زودتر دوباره صاحب فرزند شوند.

کورتنی کاکس

فاواپرس / سلبریتی هایی که مشکل نازایی دارند

کورتنی کاکس درباره ی مشکلات فراوان زنانی که سقط جنین های متعدد داشته اند صحبت کرده است. او به شوخی گفته بود: «من خیلی راحت باردار می شوم ولی سخت باردار می مانم.» او اذعان کرد که کار ساده ای نیست، اما او و همسرش هیچ راهی جز تلاش دوباره و دوباره نداشتند. کاکس بعد از امتحان کردن لقاح مصنوعی، تجربه ای که آن را «اضطراب آور» توصیف کرده است، صاحب دختری به نام کوکو شد.

تایرا بنکس

فاواپرس / سلبریتی هایی که مشکل نازایی دارند

تایرا بنکس اذعان کرده وقتی ۲۴ سال داشت فکر می کرد تا حدود ۳ سال دیگر صاحب فرزند خواهد داشت. اما اوضاع طبق برنامه پیش نرفت.

وقتی ۴۰ سالش شد متوجه شد از اینکه فرزندی ندارد راضی نیست. به همین دلیل به امید فرزنددار شدنش درمان لقاح مصنوعی را آغاز کرد. او و شریک زندگی اش، اریک آسلا در سال ۲۰۱۶ صاحب پسری به نام یورک شدند.

بروک شیلدز

فاواپرس / سلبریتی هایی که مشکل نازایی دارند

 

بروک شیلدز وقتی ۳۶ سال داشت، بعد از یک تجربه ی سقط جنین و بارها لقاح مصنوعی ناموفق، یک بار دیگر این روش درمانی را امتحان کرد. آخرین تلاش شیلدز جواب داد و او در سال ۲۰۰۳ صاحب دخترش، روون شد. دختر دوم او در سال ۲۰۰۶ بدون استفاده از لقاح مصنوعی به دنیا آمد. او در کتاب خاطراتش از دشواری های فرزنددار شدن خود در کنار مشکلاتی همچون افسردگی پس از زایمان صحبت کرده است.

سلین دیون

فاواپرس / سلبریتی هایی که مشکل نازایی دارند

این خواننده ی کانادایی هم مانند بسیاری از زنان برای مادر شدن با مشکلاتی رو به رو بود. سلین دیون در اوایل ده ی ۳۰ زندگی خود مجبور به استفاده از روش لقاح مصنوعی شد و با کمک آن توانست صاحب پسر خود رنی – چارلز شود. او و همسرش، رنی آنجلی چند سال بعد دوباره تصمیم به فرزنددار شدن گرفتند اما این بار از بار قبل هم سخت تر بود. پسران دوقلوی آن ها، نلسون و ادی بعد از یک بار سقط جنین و ۶ بار لقاح مصنوعی متولد شدند.

ایمی شومر

فاواپرس / سلبریتی هایی که مشکل نازایی دارند

این کمدین مشهور به صحبت های بی پرده اش درباره ی مشکلاتش با لقاح مصنوعی بعد از تصمیم او و همسرش، کریس فیشر برای فرزنددار شدن شهره است. آن ها در نهایت پس از تلاش های فراوان موفق شدند صاحب پسر خود، جین شوند. اما وقتی که تصمیم گرفتند دوباره فرزنددار شوند و پسر خود را صاحب یک برادر یا خواهر کنند، شومر باز هم مجبور شد تحت درمان قرار گیرد. او درباره ی سختی های این تجربه که باعث شد از فرزنددار شدن دوباره منصرف شود، صحبت کرده است.

آن هاتاوی

فاواپرس / سلبریتی هایی که مشکل نازایی دارند

فرآیند باردار شدن برای آن هاتاوی به قدری دشوار و طولانی بود که به گفته ی خودش از یک زمانی حتی دیدن زنان باردار برایش آزاردهنده بود. او درباره ی دشواری های باردار شدنش صحبت کرده است.

ماریا کری

فاواپرس / سلبریتی هایی که مشکل نازایی دارند

به گقته ی ماریا کری، او پیش از به دنیا آوردن دوقلوهایش، موراکن و مونر در ۴۰ سالگی، یک سقط جنین داشت. او گفته مجبور شد به مدت ۱۰ هفته پروژسترون مصرف کند تا ریسک سقط جنینش ۵۰ درصد کاهش یابد.

کیم کارداشیان

فاواپرس / سلبریتی هایی که مشکل نازایی دارند

کیم کارداشیان فرزند اول خود، نورث وست را بی دردسر باردار شد. اما بارداری دومش با چالش هایی همراه شد و به همین دلیل مجبور به استفاده از روش لقاح مصنوعی شد.

او و همسر سابقش، کانیه وست دل شان می خواست فرزند دیگری هم داشته باشند. بعد از یک سال تلاش بیهوده، کارداشیان تصمیم گرفت از روش لقاح مصنوعی برای بالا بردن احتمال فرزنددار شدنش استفاده کند. تلاش های این زوج نتیجه داد و آن ها صاحب پسر خود، سنت شدند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.