بانک‌ها، کارگزاری‌ها و شرکت‌ها از مشتریان سرویس تلفن Toll free آسیاتک هستند

معاون کسب‌وکار شرکت آسیاتک می‌گوید: در سرویس تلفن Toll free که به تازگی به سبد راهکارهای آسیاتک اضافه شده است، تماس گیرنده هیچ هزینه‌ای برای تماس با سازمان نمی پردازد و هزینه تماس بر عهده شرکت دارنده این شماره است. در ایران، آسیاتک تنها شرکتی است که با شماره رند 9000 و بدون نیاز به کد، این سرویس را ارائه می کند.

محمد بابایی، معاون کسب‌وکار شرکت آسیاتک پیرامون سرویس‌ تلفن toll free برای کسب‌وکارها، توضیح می‌دهد: در بازار، شرکت آسیاتک را به عنوان شرکتی می‌شناسند که در حوزه B2C فعالیت می‌کند، در گذشته نیز بیشترین آورده مالی آسیاتک بر مبنای خدمات ADSL و خدمات حوزه خانگی بوده است؛ در واقع برند شرکت آسیاتک بیشتر در کنار سرویس ADSL دیده شده است و دلیل آن هم تبلیغات گسترده در این خصوص بوده است.

معاون کسب‌وکار شرکت آسیاتک، ادامه می‌دهد: در حال حاضر شرکت آسیاتک در کنار خدمات ADSL ، خدمات اینترنت نسل 4 ثابت (TD-LTE) و وایرلس اشتراکی که در حوزه های B2C ارائه می دهد، خدمات B2B از جمله اینترنت اختصاصی، شبکه های خصوصی مجازی، خدمات حوزه مرکز داده، خدمات ابری و خدمات حوزه‌های تلفن و پیامک را نیز عرضه می‌کند.

وی می‌افزاید: یکی از خدمات جدید شرکت آسیاتک، سرویس تلفن ثابت سازمانی و پیامک است؛ به‌عبارتی خدماتی که در حال حاضر آسیاتک ارائه می‌کند، تمامی نیازهای ارتباطی شرکت ها و سازمان‌ها را پاسخ می‌دهد.

بابایی، اشاره می‌کند: خدمات B2B شرکت آسیاتک سال‌ها مغفول باقی مانده بود و دلیل آن سرمایه‌گذاری در حوزه ADSL، گستردگی و پراکندگی نقاطی است که آسیاتک در آن به ارائه سرویس مشغول بوده و فرصت پرداختن به حوزه های سازمانی به دلیل مشغله های ارائه سرویس به حوزه‌های خانگی کمتر میسر بوده است.

معاون کسب‌وکار شرکت آسیاتک، تاکید می‌کند: امروز آسیاتک در کنار خدمات حوزه خانگی در حوزه B2B نیز متمرکز شده است و کامل‌ترین سبد راهکارهای ارتباطی در حوزه‌های سازمانی را ارائه می‌کند.

وی در همین راستا می‌افزاید: در سرویس تلفن Toll free که به تازگی به سبد راهکارهای آسیاتک اضافه شده است، تماس گیرنده هیچ هزینه‌ای برای تماس با سازمان نمی پردازد و هزینه تماس برعهده شرکت دارنده این شماره است. در ایران، آسیاتک تنها شرکتی است که با شماره رند 9000 و بدون نیاز به کد، این سرویس را ارائه می کند. برای مثال شماره مرکز تماس آسیاتک 90001544 است و هر فردی از هر نقطه از ایران، می‌تواند به صورت رایگان با این شماره تماس بگیرد.

بابایی با بیان اینکه یکی از قابلیت‌های این سرویس امکان ارسال پیامک انبوه خدماتی روی همین شماره‌هاست، می‌گوید: امکان یکپارچکی همه راه‌های ارتباطی سازمان‌ها با مشتریان را فراهم می‌کند.

معاون کسب‌وکار شرکت آسیاتک، توضیح می‌دهد: مجموعه ما اکنون این سرویس را به بسیاری از شرکت‌های بزرگ ارائه کرده است و بسیاری از بانک‌ها، کارگزاری‌ها و شرکت‌ها به زودی مشتری این سرویس خواهند شد و امکان ارسال پیامک و اتصال به مرکز تماس، به‌صورت رایگان را به مشتریانشان فراهم خواهند کرد.

وی درباره این سرویس تصریح می‌کند: زمانی که درباره شماره صحبت می‌کنیم، ذکر این نکته ضروری است که هر کشوری از الگوهای متفاوتی برای برقراری ارتباط خود استفاده می‌کند و وجود این شماره‌ها در کشور ما بی‌نظیر است؛ اکنون هیچکدام از اپراتورها یا شرکت‌های ایرانی توان ارائه این سرویس را با این امکانات و این شماره را ندارند و این خدمات تنها از طریق شرکت آسیاتک ارائه می‌شود.

معاون کسب‌وکار شرکت آسیاتک، با تاکید بر اینکه مهم‌ترین حسن سرویس‌ تلفن Toll free ، جلب حس وفاداری مشتریان است، میگوید: اکنون این هدف با ابزارهای متنوعی قابل تحقق است و یکی از این ابزارها حذف هزینه برقراری تماس مشتری با مجموعه است تا نگرانی مشترک را در این زمینه کاهش دهیم! به این ترتیب، اگر بتوانیم پروژه سرویس‌ تلفن Toll free را به خوبی درسازمان عملیاتی کنیم، اقدام بزرگی در حوزه وفادارسازی مشتریان و برقراری ارتباط با آنها خواهد بود.

بابایی، با تاکید بر اینکه در ایران ملاحظات امنیتی در حوزه تلفن وجود دارد، ادامه می‌دهد: به دلیل قوانین رگولاتوری امکان ارائه این سرویس فقط روی اینترنت آسیاتک وجود دارد.

وی، ادامه می‌دهد: در کنار سرویس جدید Toll free، آسیاتک سرشماره‌‌های متنوعی را در حوزه تلفن سازمانی ارائه می‌کند. سرشماره‌های کشوری آسیاتک با 094220 است و در سازمان‌ها، جایگزین سرویس‌های سانترال‌ قدیمی شده است؛ همچنین سرشماره‌های استانی شرکت آسیاتک نیز شامل 9101 و 9130 می شود.

بابایی تاکید دارد: یکی از مزیت‌های سرویس تلفن سازمانی آسیاتک یا آسیاتل، قابلیت جابه‌جایی است؛ در مواقعی که محدودیت مخابراتی وجود دارد یا در صورت جابجایی مشترک از منطقه‌ای به منطقه دیگر و حتی شهری به شهر دیگر، شاهد مشکلی در برقراری ارتباط نخواهیم بود.

وی، در پایان می‌گوید: یکی دیگر از خطوط آسیاتک ،خطوط هوشمند یا IN است که با 9090 آغاز می‌شود و این امکان را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا از تماس‌های خود درآمدزایی کنند. این سرویس مناسب کسب‌وکارهای مشاوره‌ای، پزشکان و مراکز خدمات تلفنی است؛ چراکه می‌توانند در ازای مدت تماس (بر مبنای دقیقه) و ارائه خدمات از مشتریان خود، وجه دریافت کنند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.