رونمایی از برند جدید شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش

طی مراسمی از برند جدید شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش که از این پس با نام سپ شناخته خواهد شد، رونمایی شد، اشاعه فعالیت‌های موبایل‌محور، درک سرعت تغییرات تکنولوژی، استفاده هر چه بیشتر از تکنولوژی و اعتماد در پرداخت به عنوان اهداف این بازآفرینی عنوان شد.

به گزارش فاواپرس، امروز ۲۱ تیرماه همزمان با نوزدهمین سال فعالیت شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ) از برند جدید این شرکت رونمایی شد. حسین واعظ قمصری، مدیرعامل سپ در این مراسم با اشاره به سابقه این شرکت گفت: شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش بنیان‌گذار صنعت پرداخت کشور بوده و مبدع خیلی از کارهایی است که امروز در صنعت پرداخت کشور در حال انجام است.

او ادامه داد: در سال ۸۳ اولین تراکنش اینترنتی کشور از درگاه ما ثبت شد، آن زمان بانک مرکزی اعتراض کرد و گفت ما می‌خواستیم این اقدام را از درگاه رجا انجام بدهیم، در اوایل دهه ۹۰، *۷۲۴# را راه‌اندازی کردیم و الان یکی از بزرگترین بیزینس‌های مملکت است. با انجام بسترسازی‌های لازم در سال ۹۵ به رتبه اول کشور رسیدیم و اختلافمان با رتبه دوم هر روز بیشتر می‌شود و نگه‌داشت این رتبه و فاصله با رتبه دوم هدف ماست.

فاواپرس / رونمایی از برند جدید شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش
حسین واعظ قمصری، مدیر عامل سپ

قمصری در ادامه با اشاره به اینکه پرداخت الکترونیک سامان کیش در آستانه ورود به دهه سوم فعالیت خود قرار دارد، گفت: با انجام موفقیت‌آمیز ری‌برندینگ شرکت، خود را برای آینده آماده می‌کنیم و بر مبنای استراتژی‌های کلان شرکت تغییر در ابعاد ساختاری را در کنار تغییر هویت بصری در برنامه داریم.

مدیرعامل سپ افزود: باور ما در سپ این است که برای عقب نماندن از گستره تکنولوژی باید مدام در حال تغییر و نواوری باشیم تا بتوانیم پاسخگوی نیازها باشیم. در این راستا همه درگاه‌ها، خدمات و اپلیکیشن‌ها را تحت یک نام و ظاهر منسجم و یکپارچه به مخاطب عرضه می‌کنیم.

او ادامه داد: بر این اساس یکی از اهداف جدی ما استفاده از ظرفیت مشترک درگاه‌ها برای فروش متقاطع و کاهش هزینه تبلیغات بود. با توجه به اینکه در نسل جدید استفاده از گوشی همراه یک اصل مهم است، این نسل با ری‌برندینگ بیشتر از خدمات ما برخوردار می‌شود.

قمصری با اشاره به بر اشاعه فعالیت‌های موبایل‌محور، درک سرعت تغییرات تکنولوژی، استفاده از تکنولوژی و اعتماد در پرداخت به عنوان اهداف این بازآفرینی، عنوان کرد: باور ما این است که هیچ سرمایه‌ای بالاتر از این نیست که برندی صادق و درستکار شناخته شود و در ادامه این راه شاهد توسعه پرداخت‌های موبایلی و ایجاد بیش از پیش حس اعتماد در مشتریان خواهیم بود. ما در نقش خود به عنوان شهروند حقوقی مسئولانه در این راه می‌کوشیم تا در کاهش مصرف کاغذ، کاهش ترافیک و کاهش معضلات مردم تاثیرگذار باشیم.

مدیرعامل سپ گفت: در برند جدید شعار سپ را «برای پرداختن به زندگی» انتخاب کردیم چرا که تلاش ما فراهم کردن شرایطی راحت‌تر برای زندگی مردم است. سپ به عنوان پلتفرم پرداخت انواع راه‌های پرداخت را ارائه می‌دهد تا مردم وقت کمتری برای امور پرداختی صرف کنند.

او با اشاره به اینکه ماموریت اصلی شرکت ساختن زندگی بهتر برای مردم است، گفت: بازآفرینی برند شرکت سرآغاز راهی تازه برای ورود به دهه سوم فعالیت شرکت و تلاش برای حفظ و ارتقای جایگاه شرکت در بازار رقابتی و ارزش‌آفرینی برای مشتریان است.

مخاطب یک برند فقط مشتریان نیستند

در ادامه این مراسم پاشاپور نیکو بنیان‌گذار و مدیر گروه dnaunion (شرکت طراح برند) با اشاره به اینکه مخاطبان برند یک شرکت علاوه بر مشتریان، کارکنان، سرمایه‌گذاران، رقبا و … هستند به دلایل متعددی برای ری‌برندینگ اشاره کرد.

او اولین دلیل بازآفرینی یک برند را تمایز از رقبا دانست و گفت: گاهی برند ما خیلی شبیه رقیب است و قابل شناسایی نیست. تغییر در رهبری شرکت‌ها یا استراتژی نیز می‌تواند از دیگر دلایل ری‌برندینگ باشد، همچنین ادغام یا خرید، تغییر در مخاطبین، تغییر در سبد خدمات و old fashion شدن برند نیز از دیگر دلایل است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.