تبلیغ حشره‌خواری از آنجلینا جولی تا نیکول کیدمن + فیلم

بعد از اینکه آنجلینا جولی تبلیغ حشره خواری کرد و روی ذهن میلیون ها مخاطب تاثیر داشت؛ حالا نوبت به تبلیغ این سبک غذایی توسط نیکول کیدمن شده است. ظاهرا به واسطه سلبریتی ها دارن میرن سمت عادی سازی این کار گام برمی‌دارند.

به گزارش فاواپرس، ویدیویی از نیکول کیدمن، بازیگر زن استرالیایی-آمریکایی در فضای مجازی منتشر شده است که او را در حال خوردن زنده خوری حشرات نشان می‌دهد. کیدمن دومین بازیگر زنی است که بعد از آنجلینا جولی به جمع حشره خواران پیوسته است.

کاربران زیادی به این ویدیو واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند که به نظر می‌رسد این تبلیغات کاملاً سازمان یافته است و همان‌طور که تبلیغ حشره خواری توسط آنجلینا جولی روی ذهن میلیون‌ها مخاطب تاثیر داشت، این بار تبلیغ این سبک غذایی توسط نیکول کیدمن انجام شده است.

کاربران معتقدند به دلیل قحطی جهانی پیش‌رو و حتی نبود سوخت و انرژی، تبلیغات حشره‌خواری و حتی زنده‌خواری آنان به واسطه سلبریتی‌ها برای عادی سازی این موضوع انجام می‌شود که بدون شک این تبلیغات میلیون‌ها نفر را به خوردن حشرات زنده ترغیب خواهد کرد.

جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند در این تبلیغات به احتمال زیاد در حالی که حشره زنده را نشان می‌دهد چیز دیگری را می‌خورند و این سبک تبلیغات آنان است تا افراد بیشتری به جمع حشره‌خواران بپیوندند.

 

مطالب مرتبط
1 دیدگاه
  1. آواتار ن
    ن می‌گوید

    بیل گیت که هرچی زمین کشاورزی می تواند در امریکا می خرد.همه هم زیر کشت جی ام او هستند. بعد می گوید گازی که گاوها تولید می کنند برای زمین بد است.بعد گوشت ازمایشگاهی درست می کندو شرکتش راهم می برد هلند ویک شب هم ان شرکت همین طوری اتش می گیرد. دست هلندی هادرد نکند.چون امریکایی های زیادی هنوزخوابند.

ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.