افشاگری یکی از کارکنان سابق شکیرا: شکیرا زورگو و تندخو است

شکیرا از خوانندگان شناخته شده دنیاست اما حالا چند وقتی است به دلایلی غیر از هنرش خبرساز شده است.

او درگیر یک جدایی بسیار علنی از جرارد پیکه، مدافع میانی تیم بارسلوناست که رابطه‌ای طولانی با او داشت. گفته می‌شود این فوتبالیست به شکیرا خیانت کرده و اکنون این زوج سلبریتی باید برای تعیین تکلیف آینده فرزندانشان در دادگاه حضانت شرکت کنند.

برای بیشتر کردن شعله های آتشی که شکیرا در حال حاضر در میانه آن است، به تازگی یکی از کارمندان سابق او علنا رفتار و خصوصیات او را مورد انتقاد قرار داد.

فاواپرس / افشاگری یکی از کارکنان سابق شکیرا: شکیرا زورگو و تندخو است

کریستینا کاردناس که بیش از یک بار به عنوان هماهنگ کننده سیاهی لشکر با شکیرا کار کرده و مسئول سازماندهی افرادی بوده که در ویدیوهای این خواننده کلمبیایی ظاهر می‌شوند، از شخصیت سختگیر و پردردسر شکیرا صحبت کرد.

کاردناس گفت: «او مدام برای دیگران تعیین تکلیف می‌کند. فیلمبرداری یک ویدیوی شکیرا که می‌تواند چهار ساعته به پایان برسد، ۱۷ ساعت طول می‌کشد و در نهایت باعث می‌شود تهیه کننده، کارگردان و همگی خسته شوند.»

فاواپرس / افشاگری یکی از کارکنان سابق شکیرا: شکیرا زورگو و تندخو است

او در ادامه توضیح داد که ذات مشکل پسند او به این معنی است که بسیاری از افراد صنعت موسیقی نمی‌خواهند با او کار کنند. کاردناس گفت: «او فردی عصبانی است که حتی نمی‌توانید به چشم‌هایش نگاه کنید. اگر به‌طور اتفاقی تلفن همراهتان را در نزدیکی‌اش بیرون بیاورید، ازتان می‌خواهد که عکس نگیرید. و در ضمن نمی‌توانید با او صحبت کنید، این کار ممنوع است.»

فاواپرس / افشاگری یکی از کارکنان سابق شکیرا: شکیرا زورگو و تندخو است

همچنین ظاهرا شکیرا بسیار مایل است که غیر از خودش کسی در مرکز توجه قرار نگیرد. کاردناس می‌گوید:‌ «او دوست ندارد تحت الشعاع کسی قرار بگیرد. اگر کسی در نزدیکی اش جلب توجه کند سریعا با انگشت به او اشاره می‌کند و فریاد می‌زند: «تو نه، برو بیرون». کار کردن با او غیرممکن است.»

پیش از این نیز در خبرها آمده بود که این خواننده کلمبیایی با همسران هم تیمی های جرارد پیکه به‌ویژه آنتونلا روکازو، همسر لیونل مسی رابطه خوبی نداشته و به دلیل ذات سلطه طلبش هرگز با دوستانش کنار نمی‌آمد.

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.