آنا د آرماس: رابطه با بن افلک وحشتناک بود

آنا د آرماس، بازیگر اسپانیایی-کوبایی از تجربه وحشتناک دورانی که با بن افلک در رابطه بود می‌گوید. موقعیتی که او را نه به افسردگی بلکه به سوی وضعیتی آزاردهنده سوق داد.

آنا د آرماس با اشاره به تاثیر مخرب آزارها و مزاحمت‌های دوربین‌های هالیوود و پاپاراتزی ها گفت: «وحشتناک بود»

او در ادامه بیشتر توضیح داد: «این یکی از دلایلی بود که باعث جدایی من از بن افلک شد. وحشتناک بود. زیادتر از حد معمول بود و هیچ راه گریزی وجود نداشت.»

فاواپرس / آنا د آرماس: رابطه با بن افلک وحشتناک بود

صنعت سینما آسیب شدیدی به آنا د آرماس وارد کرد و شرایط مخربی برایش به وجود آورد. فشار زیادی در لس آنجلس روی این بازیگر ۳۴ ساله وجود داشت. او در این باره می‌گوید: «این شهر همیشه به شما اضطراب وارد می‌کند. همیشه انگار دارید چیزی را از دست می‌دهید، چیزی که آنجا وجود ندارد. گاهی زندگی در آمریکا را دوست دارم، اما گاهی دلم برای اروپا تنگ می‌شود.»

جدایی از بن حکم تصمیمی قطعی برای د آرماس را داشت. او می‌گوید: «جدا شدن از بن چیزی که به آن فکر می‌کردم را تایید کرد. اینجا جای من نبود.»

فاواپرس / آنا د آرماس: رابطه با بن افلک وحشتناک بود

آنا د آرماس و بن افلک اولین بار در سال ۲۰۲۰ و در زمان فیلمبرداری آب عمیق (Deep Water) با هم آشنا شدند و شروع به ملاقات یکدیگر کردند. انتشار این فیلم به خاطر همه گیری عقب افتاد و در سال ۲۰۲۲ منتشر شد؛ زمانی که افلک دوباره با جنیفر لوپز وارد رابطه شده بود. بن افلک بعدا اعتراف کرد که پس از جدایی از جنیفر گارنر، همسر سابق خود و در زمان رابطه کوتاهش با این بازیگر تحت تاثیر اعتیاد شدید به الکل بوده است.

فاواپرس / آنا د آرماس: رابطه با بن افلک وحشتناک بود

آنا د آرماس اکنون زندگی جدیدی دارد. او حالا ساکن نیویورک است و با پاول لوکاداکیس، مدیر اجرایی اپلیکیشن دوستیابی تیندر در رابطه است.

فاواپرس / آنا د آرماس: رابطه با بن افلک وحشتناک بود
پاول لوکاداکیس، مدیر اجرایی اپلیکیشن دوستیابی تیندر

او می‌گوید: «گاهی احساس می‌کنم بخشی از جامعه هنرمندان کوبا نیستم. در اسپانیا بودم و آنجا هم احساس می‌کردم بخشی از جامعه هنری آنجا هم نیستم. حالا اینجایم و باز هم احساس تعلق نمی‌کنم. به سختی کسی را می‌شناسم.»

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.