آنجلینا جولی به جانی دپ در مورد ازدواج با امبر هرد هشدار داده بود

گفته می‌شود آنجلینا جولی در صحنه فیلمبرداری فیلم توریست (The Tourist) در سال ۲۰۱۰ گفت‌وگویی خصوصی درباره امبر هرد با جانی دپ داشته است.

به گزارش فاوا پرس، امبر هرد و جانی دپ اولین بار در سال ۲۰۰۹ و هنگام فیلمبرداری فیلم خاطرات روزانه رام (The Rum Diary) با یکدیگر ملاقات کردند. این زوج در این فیلم که اقتباسی سینمایی از رمان هانتر اس تامپسون به همین نام بود، با یکدیگر رابطه عاشقانه داشتند. هرد و دپ سرانجام در سال ۲۰۱۲ پس از جدایی دپ از ونسا پارادی، شریک زندگی دیرینه‌ و مادر فرزندانش، بالاخره شروع به ملاقات یکدیگر کردند.

فاواپرس / آنجلینا جولی به جانی دپ در مورد ازدواج با امبر هرد هشدار داده بود

در سال ۲۰۱۴ روزنامه نشنال اینکوایر گزارش داد که آنجلینا جولی از همان ابتدای رابطه این زوج، علاقه‌ای به هرد نداشت. در این نشریه این‌طور نوشته شد: «آنجلینا جولی به رفیق قدیمی‌اش جانی دپ توصیه‌هایی برای زندگی عاشقانه اش می‌کند و به او هشدار می‌دهد که ازدواج با هرد می‌تواند اشتباه بزرگی باشد.»

در جریان محاکمه افترای جانی دپ علیه امبر هرد، دپ ادعا کرد که همسر سابقش با مردان زیادی در هالیوود رابطه داشته است که این شامل بیلی باب تورنتون، همسر سابق آنجلینا جولی (که در فاصله سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ با یکدیگر بودند) هم می‌شد. اما امبر هرد روشن کرد که با هیچ‌کدام از این مردان ازجمله شوهر سابق آنجلینا جولی رابطه نداشته است.

فاواپرس / آنجلینا جولی به جانی دپ در مورد ازدواج با امبر هرد هشدار داده بود

در یک کتاب بیوگرافی غیررسمی آنجلینا جولی اشاره شده بود که آنجلینا جولی زمانی دلباخته جانی دپ بود. در این کتاب آمده است که آنجلینا جولی با علاقه شدیدی به چاقو و تیزی بزرگ شد و پس از بازی جانی دپ در فیلم ادوارد دست‌ قیچی بسیار به او علاقه‌مند شد. آنجلینا جولی در مورد همکاری با جانی دپ در فیلم توریست به ژاپن تایمز گفته بود که همیشه می‌‌خواست با او کار کند. او گفت: «کدام بازیگر زن دلش نمی‌خواست؟ تا سال‌ها فکر می‌کردم او جالب‌ترین چیز است. من عملا با او بزرگ شدم و بعد از فیلم ادوارد دست قیچی رویش کراش داشتم.»

جانی هم حین تبلیغ فیلم توریست، آنجلینا را «یک شعر متحرک» خواند و گفت او در عین زیبایی بی‌نقصی که دارد، بسیار باهوش و بامزه است.

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
1 دیدگاه
  1. آواتار ن
    ن می‌گوید

    خیلی عجیب هست.وقتی که این دو تا فیلم توریست راقرار بود بازی کنند.من یادم هستم مصاحبه ای از پارتنر فرانسوی جانی دپ خوندم که می گفت نمی خواسته دپ با انجلیناهمبازی شود بخاطر اینکه انجلینا ان موقع با برد پیت بود که بعداز بازی دریک فیلم جاسوسی با او پیت همسرش جنیفرانیستون راطلاق دادوبا انجلینا ازدواج کرد وپارتنر فرانسوی جانی دپ از این می ترسید که اخلاق انجلینا جانی رامنحرف کند وهمین هم شد.جانی بعد از بازی در توریست باداشتن دوتا بچه از پارتنر فرانسویش جداشدوچون 12 سال باهم بودن ودو تاهم بچه داشتن پارتنر فرانسوی توانست ازدادگاه تقاضای بالایی برای پول از جانی دپ بکندو دادگاه هم قبول کرد برای اینکه اگر هم ازدواج نکرده بودن اما باداشتن بچه ها یک خانواده بودن و باهم زندگی میکردن.

ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.