رویداد سرمایه‌گذاری خطرپذیر ایران برگزار شد

رویداد سرمایه گذاری خطرپذیر ایران با مشارکت 37 نهاد سرمایه گذار برگزار شد و در آن 30 تیم از حوزه‌های مختلف در برابر داوران و سرمایه‌گذاران به ارایه پرداختند.

در نخستین روز رویداد سرمایه گذاری خطرپذیر ایران که به میزبانی شتابدهنده اینومکث و صندوق پژوهش و فناوری گلستان در شهر گرگان برگزار شد، بیش از 30 تیم از حوزه‌های مختلف به ارائه ایده و محصولات خود پرداختند. این رویداد در روزهای 30ام و 31ام تیرماه 1401، در شهر گرگان برگزار می شود.

پیوند توانمندی‌های موجود در اکوسیستم گلستان به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری پراکنده در کشور، ایجاد تحول در نگرش سرمایه‌گذاران استان گلستان و جلب توجه ایشان به فرصت های اکوسیستم استارتاپی و تقویت سطح تعامل میان بازیگران استانی، به خصوص ارتباط میان استارتاپ ها، نهادهای نوآوری و بخش خصوصی، نظیر اتاق بازرگانی استان، از اهداف این رویداد است.

در افتتاحیه رویداد، دکتر محمد رضایی، رئیس صندوق پژوهش و فناوری گلستان از مشارکت 37 نهاد سرمایه گذاری در رویداد خبر داد که فرصت مناسبی برای جذب سرمایه توسط استارتاپ هایی است که در این رویداد به ارائه ایده های خود می پردازند.

فاواپرس / رویداد سرمایه گذاری خطرپذیر ایران برگزار شد

سید محمدهادی خالقی، دبیر رویداد سرمایه‌گذاری خطرپذیر ایران، هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد پلی میان استارتاپ ها و سرمایه گذاران عنوان کرد. او گفت که این رویداد تبدیل به برنامه‌ای ملی و مستمر خواهد شد و در قالب پلتفرمی برای سرمایه گذاری در خدمت سرمایه گذاران خطرپذیر، شتابدهنده ها و استارتاپ ها خواهد بود.

دکتر مهدی غفاری، رئیس پارک علم و فناوری گلستان، با اعلام اینکه تمرکز پارک بر روی آماده سازی تیم ها برای جذب سرمایه است، این رویداد را همراستا با اهداف پارک و یکی از برنامه های اثرگذار برای تحقق این هدف دانست.

پس از اتمام مراسم افتتاحیه، شروع ارائه تیم ها به هیئت داوران آغاز شد. زمان 5 دقیقه ای برای پیچ تیم ها در نظر گرفته شده بود و هر تیم پس از ارائه 2 دقیقه فرصت داشت تا ناظر به پرسش‌های داوران، توضیحات تکمیلی خود را مطرح کند. در روز دوم رویداد نشست های B2B برگزار می شود تا تیم هایی که توانسته اند نظر سرمایه گذاران را جلب کنند، با ایشان سر یک میز نشسته و مذاکراتشان را آغاز کنند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.