گروه مالی بانک ملی ایران تشکیل شد

گروه مالی بانک ملی ایران همزمان با افتتاح چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه به منظور گسترش فعالیت ها و همچنین افزایش ارائه خدمات گوناگون به مشتریان آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک با اعلام این خبر گفت: تمام بخش های مالی کشور از جمله بانک ها گروه های مالی قوی دارند که بانک ملی ایران تا به امروز از این ظرفیت بی بهره بود.

وی افزود: این گروه می تواند در کنار بانک به مباحث بزرگ مالی، بیمه ای، تامین مالی و صندوق های سرمایه گذاری ورود کند و نقش حمایتی برای بانک و مشتریان آن داشته باشد.

مونسان با تاکید بر اینکه ایجاد ارزش افزوده برای بانک و به تبع آن ارایه خدمات ویژه تر به فعالان اقتصادی و مشتریان از مهم ترین اهداف تشکیل گروه مالی بانک ملی ایران است، ادامه داد: با این گروه صندوق تامین سرمایه می تواند فعالیت خود را گسترده تر کند. ضمن اینکه اقدامات دیگری هم توسط آن در آینده شکل گیرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران درباره حضور فعال بانک در چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی بانک، بورس و بیمه نیز اظهار کرد: با حضور دکتر فرزین در بانک ملی ایران، حضور بانک در رویدادهای این چنینی که محل گردهمایی کنشگران مالی و اقتصادی کشور است، پر رنگ تر شد.

وی خاطر نشان کرد: بانک ملی ایران سکان اقتصادی کشور را داشته و در این نمایشگاه نیز علاوه بر بانک، شرکت های زیرمجموعه با تیم های کارشناسی قوی و مطلع به معرفی و تشریح خدمات و محصولات بانک می پردازند که این حضور می تواند آثار و برکات خوبی را به همراه داشته باشد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.