فعالیت کارگروه اینشورتک در نصر تهران آغاز شد

کارگروه اینشورتک ذیل رسته خدمات فناوری اطلاعات و کمیسیون فین تک سازمان نصر تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش “ فاواپرس“، روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرد، با حمایت و درخواست فعالان حوزه اینشورتک از این سازمان و پس از انتشار فراخوانی جهت عضوگیری طی هفته گذشته، اولین جلسه کارگروه اینشورتک در تاریخ اول مرداد ماه جاری تشکیل شد.

این جلسه با 22 عضو حاضر در محل سازمان نصر تهران و 18 عضو به بصورت آنلاین و به ریاست محمدرضا قلعه نوی عضو هیات مدیره و رئیس رسته خدمات فناوری اطلاعات و با حضور علیرضا خداکرمی، دبیر رسته خدمات فناوری اطلاعات و رضا قربانی عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون فین تک برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمدرضا قلعه‌نوی ضمن ارائه‌ی توضیحاتی در رابطه با ساختار کلی سازمان، نحوه شکل گیری رسته در دوره ششم هیأت مدیره و کمیسیون‌های فعال تخصصی و موضوعی در رابطه با روند شکل گیری این کارگروه و اهداف پیش روی رسته در قبال فناوری های نوین مالی توضیحاتی داد.

او ابراز امیدواری کرد که در مدت زمانی کوتاه این کارگروه به شکل رسمی و در قالب کمیسیون در جهت نیل به اهداف خود قدم بردارد.

رئیس رسته خدمات فناوری اطلاعات با اشاره به دسته بندی ارائه شده بازارهای مالی از سوی دیلویت به سه گروه پول – سرمایه – اطمینان تاکید کرد: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در راستای اهداف خود در صدد است فعالان هر سه گروه را در کمیسیون‌های مرتبط گرد هم آورد تا در نهایت به ایجاد رسته فناوری های مالی منجر شود.

او افزود: طبیعتا این موضوع با تشکیل کارگروه اینشورتک و سایر حوزه های نامبرده تقویت خواهد شد.

پس از او رضا قربانی درباره‌ی مسائل و مشکلات حوزه بیمه توضیحاتی داد و اظهار امیدواری کرد که با تشکیل این کارگروه، مسائل و موانع موجود در این حوزه پیگیری و مرتفع شود. در ادامه این نشست هر یک از حاضران به معرفی خود و حوزه فعالیتشان پرداختند.

گفتنی است کارگروه اینشورتک با هدف ایجاد کار تیمی و منسجم، اتحاد رقبا، ارائه یک میز تخصصی و یکپارچه جهت نیل به نظام بخشی و چارچوب های کاری یکپارچه برای فعالان این حوزه تشکیل شده است تا بتوانند در فضایی سالم، رقابتی و شفاف با وضع قوانین حمایتی و ایجاد بسترهای مناسب، همگرایی بین دو صنعت فناوری اطلاعات و بیمه را فراهم آورند.

همچنین در نظر دارد ضمن جهت دهی به ساختار فعالیت شرکت‌ها و استارت آپ‌های فعال حوزه هوشمندسازی و تحول دیجیتال در راستای توسعه بازار فعالان این عرصه، قدم بردارد.

لازم به ذکر است در این جلسه با رای گیری اعضای حاضر و آنلاین، هانیه کارخانه به عنوان رئیس کارگروه اینشورتک انتخاب و مقرر شد در جلسه بعدی با پیشنهاد اعضا کمیته‌های تخصصی شکل بگیرد و این کارگروه فعالیت های تخصصی خود را آغاز کند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.