طلاق کیمیا علیزاده از شوهرش و ابراز پشیمانی وی

کیمیا علیزاده تکواندوکار اسبق کشور، با انتشار عکسی عجیب از خودش در صفحه شخصی‌اش نسبت به ازدواج خود ابراز پشیمانی کرده است.

به گزارش فاواپرس، از شواهد امر پیداست که ظاهرا طلاق کیمیا علیزاده از شوهرش کاملا جدی است.

خبر ازدواج ناگهانی کیمیا علیزاده با حامد معدنچی ملی پوش سابق والیبال کشورمان در سال 97 همانقدر عجیب بود که حالا داستان جدایی او به همان اندازه عجیب شده است.

تایید ضمنی طلاق کیمیا علیزاده از شوهرش

در همین راستا ظاهرا خبر جدایی او از همسرش جدی شده است چرا که اخیرا علیزاده تصویری از خودش در لباس عروسی با متنی دردناک منتشر کرده که با واکنش های زیادی از سمت مخاطبینش روبه رو شده است.

او نوشته است:

یه روز آدمی اومد تو زندگیم که فکر نمیکردم بهتر از اون وجود داشته باشه اما با رفتنش ثابت کرد وجود داره

اونم نه یکی،نه دوتا، بلکه به تعداد موهای سرم، آدم بهتر از اون وجود داره!

فهمیدم واسه یه چیزایی گریه کردم که حتی ارزش اخم کردن هم نداشت!!

فاواپرس / طلاق کیمیا علیزاده از شوهرش و ابراز پشیمانی وی

به باور اغلب کارشناسان ورزشی ، کیمیا بعد از ازدواج وارد تراژدی مهاجرت و پناهندگی شد و در تمام این چند سال چیزی جز حواشی های دردسرساز و افت ورزشی نصیب او نشده است.

طعنه عجیب و جنجالی کیمیا علیزاده به همسرش

پیش از این نیز در پستی دیگر شایعه طلاق کیمیا علیزاده از شوهرش تقویت شده بود.

کیمیا علیزاده قهرمان سابق کشور، بار دیگر با انتشار عکس و مطالبی عجیب و طعنه آمیز به شایعات جدایی از همسرش دامن زده بود.

شاید طرفداران کیمیا در بدبینانه ترین حالت هم فکرش را نمی کردند که یک روزی ورزشکار مورد علاقه شان تمام وقت و انرژی خود را صرف فضای مجازی بکند.

او این روزها به رغم تمامی انتقادهایی که از او می شود هر روز بیشتر از روز قبل با فعالیتی عجیب در فضای مجازی ظاهر می شود. بواسطه همین فعالیت های اخیرش هم شایعات جدایی کیمیا از همسرش بار دیگر بر سر زبان ها افتاده است.

او در روزهای پایانی تیرماه عکسی از خودش با یک مطلب معنادار خطاب به مخاطب خاصی منتشر کرده و نوشته بود:

اتفاقا با من سرد باشین! با من تعارف کنید! با من سر هر چیزی شوخی نکنید! با من محترمانه حرف بزنید! اینکه حدتون رو می دونید خوشحالم میکنه.

فاواپرس / طلاق کیمیا علیزاده از شوهرش و ابراز پشیمانی وی

در آن زمان کسی شایعه طلاق کیمیا علیزاده از شوهرش را چندان جدی نگرفته بود و کاربران فضای مجازی معتقد بودند این کل کل های بچگانه به دور از شان یک ورزشکار است و اگر کیمیا همچنان به جنجال های عجیبش ادامه دهد از او دیگر به عنوان یک ورزشکار حرفه ای نام برده نمی شود.

بیوگرافی کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده در ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج و در خانواده‌ای آذربایجانی زاده شد. کیمیا فرزند بزرگ خانواده است و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

کیمیا علیزاده در ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ با حامد معدنچی، والیبالیست پیشین، ازدواج کرد.وی نخستین و تنها زن ایرانی است که در تاریخ ورزش ایران در بازی‌های المپیک، برنده مدال شده‌ است.

در ۱۸ دی ۱۳۹۸ برخی خبرگزاری‌ها از بازنگشتن وی از سفر به کشور هلند خبر داده و اعلام کردند که وی در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو با پرچم کشور هلند بر روی شیاپ چانگ خواهد رفت.

در ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ دولت آلمان درخواست پناهندگی کیمیا علیزاده را پذیرفت و از آن زمان هنوز موفقیتی بدست نیاورده و در مسابقات قهرمانی اروپا حذف شد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.