همه چیز در مورد ارز دیجیتال هولو و شبکه آن

ارز دیجیتال هولو ارز اختصاصی شبکه‌ای به همین نام است که به منظور ایجاد فضای ذخیره‌سازی مشترک بین اپلیکیشن‌ها به میزبانی یک فضای ابری و امکان‌پذیر کردن دادوستد کردن اپلیکیشن‌های ذخیره‌شده در فضای مذکور با استفاده از رمزارزها به وجود آمده است.

ارز دیجیتال هولو (Holo) ارز اختصاصی شبکه‌ای به همین نام است. این شبکه به منظور ایجاد فضای ذخیره‌سازی مشترک بین اپلیکیشن‌ها به میزبانی یک فضای ابری و امکان‌پذیر کردن دادوستد کردن اپلیکیشن‌های ذخیره‌شده در فضای مذکور با استفاده از رمزارزها به وجود آمده است. مسئولان شبکه قصد دارند چنین فضایی را به بخشی از اکوسیستم آن تبدیل کنند.

برای دسترسی به این فضا باید از اپلیکیشن «هولوچین» (Holochain) که خود بخشی از شبکه هولو محسوب می‌شود، استفاده کنید. هر فردی در این اپلیکیشن می‌تواند به میزبان اپلیکیشن‌های مختلف تبدیل شود. در این مطلب قصد داریم هر آنچه را باید در رابطه با ارز دیجیتال هولو، شبکه آن و اکوسیستم آن بدانید، بیان کنیم تا در صورت تمایل برای استفاده از آن اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

شبکه هولو و ارز دیجیتال هولو چیست؟

فاواپرس / ارز دیجیتال هولو

هولو یک پلتفرم «همتابه‌همتا» (peer to peer) برای اپلیکیشن‌های توزیع‌شده بر اساس یک زیرساخت ذخیره‌سازی ابری است. هولو در اصل بازار همتا به همتایی برای انتقال اپلیکیشن‌ها بین دو کاربر ایجاد می‌کند که افراد حاضر در این بازار (به بیان دیگر در این شبکه) می‌توانند با بهره‌مندی از قدرت محاسباتی دستگاه‌های خود، میزبان اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز توزیع‌شده در شبکه باشند و در ازای انجام این کار مبلغی را هم دریافت کنند. بازار همتا به همتا در دنیای فیزیکی برای اشاره به بازاری به کار می‌رود که در آن کالاها یا خدمات بین دو نفر مستقیماً خریدوفروش یا ردوبدل شود و پای شخص ثالثی در میان نباشد.

اپلیکیشن هولوچین پلتفرمی برای اتصال کاربران به اینترنت با استفاده از سیستم هولو به‌عنوان یک واسطه اتصال است؛ البته در سیستم هولو به‌جای استفاده از عبارت کاملاً شناخته‌شده «اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز» (dApps) از عبارت جدید اپلیکیشن‌های هولو (hApps) استفاده شده است.

فاواپرس / ارز دیجیتال هولو

هدف از ایجاد شبکه هولو فراهم کردن سیستمی کارآمد و کم‌هزینه برای توسعه‌دهندگان درگیر با اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز بوده است. این سیستم بدون استفاده از الگوریتم‌های اجماع که معمولاً در شبکه‌های بلاکچین استفاده می‌شوند، در حال دستیابی به این هدف است.

در ضمن خالقان این شبکه قصد دارند نسخه‌ای جدید از اینترنت با هدف ایجاد محیطی مقیاس‌پذیر جهت ذخیره‌سازی، به‌اشتراک‌گذاری و توزیع اطلاعات بدون امکان مشاهده آن‌ها توسط واسطه‌ها یا مقامات بالا را نیز ایجاد کنند.

در ضمن مسئولان این شبکه قصد دارند با استفاده از یک تابع هشینگ منحصربه‌فرد که هزینه‌های عملیاتی را کاهش می‌دهد و شبکه را راه‌اندازی می‌کند، روش استفاده از اینترنت را به‌گونه‌ای متحول کنند که اینترنت به‌جای اینکه به نام شرکت‌ها کار کند، به نفع مردم کار کند.

شبکه هولو چگونه کار می‌کند؟

فاواپرس / ارز دیجیتال هولو

در این شبکه و اپلیکیشن هولوچین برای تأیید تراکنش‌ها و ایجاد بلاک‌های جدید و در عین حال امن کردن شبکه به‌جای استفاده از شکل متداول فناوری بلاکچین، از یک تابع هشینگ منحصربه‌فرد استفاده می‌کند. شبکه هولو بر اساس «جدول هش توزیع‌شده» (Holo Distributed Hash Table) ایجاد شده است که در حقیقت یک فضای دربردارنده اطلاعات عمومی در شبکه هولو محسوب می‌شود

جدول هش توزیع‌شدهُ عامل محور (agent-centric) است؛ یعنی در این فضا تنها یک نود به کار گرفته شده است که می‌تواند به‌صورت فردی تراکنش‌ها را تأیید کند (منظور از نود کامپیوتری است که تراکنش‌ها را تأیید می‌کند). زمانی که تراکنش‌ها توسط یک نود تأیید شدند، در بین سایر نودهای سیستم توزیع می‌شوند تا اطلاعات مرتبط با تأیید تراکنش‌ها بار دیگر بررسی شود.

این کار به‌منظور ایجاد شفافیت و کسب اطمینان کامل از قانونی بودن تراکنش‌ها انجام می‌شود. ظرفیت و توانایی حقیقی شبکه برای پردازش و ذخیره‌سازی تعداد زیادی از تراکنش‌ها توسط کاربران، در افزایش تعداد نودها و قدرت محاسباتی که معمولا در پروتکل‌های متداول مشکل‌آفرین می‌شود، نمود پیدا می‌کند و مشخص می‌شود.

البته جدول هشینک هولو برای توزیع داده‌ها و تعیین میزان ترافیک شبکه از روش تقسیم پایگاه داده به بخش‌های کوچک‌تر استفاده می‌کند تا شبکه بتواند اپلیکیشن‌هایی را که میزبانی آن‌ها را بر عهده دارد، با عملکردی بهینه و روان اجرا کند.

به دلیل اینکه شبکه هولو از فناوری متداول بلاکچین استفاده نمی‌کند و به‌جای آن از فناوری هشینگ بهره می‌برد؛ بنابراین نیازی به استیک کردن و مینت کردن (ضرب کردن) برای تایید تراکنش‌ها، ایجاد بلوک‌های جدید و تأمین امنیت شبکه ندارد.

تاریخچه هولو

فاواپرس / ارز دیجیتال هولو

هولو در سال ۲۰۱۷ توسط «آرتور بروک» (Arthur Brock) و «اریک هریس براون» (Eric Harris-Braun) بنیان‌گذاری شد و دفتر مرکزی آن در جبل‌الطارق واقع شده است. این شبکه با هدف امکان‌پذیر کردن میزبانی از اپلیکیشن‌ها در یک اکوسیستم همتا به همتا ایجاد شده است که به‌عنوان پلتفرمی پست‌ بلاکچین شرح داده می‌شود که با بهره‌مندی از تابع هشینگ جدول هش توزیع‌شده عمل می‌کند.

هولو در دو دوره جذب سرمایه موفق به کسب سرمایه‌ای بیش از ۲۰.۴ میلیون دلار شد. دومین دوره جذب سرمایه برای این شبکه در سال ۲۰۱۸ آغاز شد و در این دوره شرکت برنامه‌ریزی مالی «کاردینال کپیتال» (Cardinal Capital) حاضر به سرمایه‌گذاری برای آن شد.

ویژگی متمایزکننده شبکه هولو از سایر شبکه‌های بلاک‌چین

فاواپرس / ارز دیجیتال هولو

برتری معماری شبکه بلاکچین هولو، آن را از سایر شبکه‌های مشابه متمایز کرده است. در این شبکه پلتفرم هولوچین بر اساس فناوری بلاکچین متداول عمل نمی‌کند و در عوض از یک الگوریتم هشینگ به‌عنوان یک شبکه بلاکچین استفاده می‌کند.

هولو با استفاده از فناوری قدیمی دفتر کل توزیع‌شده، امکان میزبانی و استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف موجود در شبکه‌ای را که به‌عنوان شبکه اپلیکیشن‌های هولو (hApps) شناخته می‌شود، برای کاربران فراهم می‌کند.

به همین دلیل است که شبکه برای راه‌اندازی نودها و به کار گرفتن آن‌ها نیازی به استیک کردن یا مینت کردن ندارد.

شبکه هولو تنها به دلیل استفاده از تابع هشینگ جدول هش توزیع‌شده متمایز نشده و همانطور که گفتیم خاص بودن معماری آن نیز باعث منحصربه‌فرد بودن آن شده است. خاص بودن معماری این شبکه باعث ایجاد بازار همتا به همتایی شده است که افراد حاضر در آن می‌توانند در صورت تمایل برای میزبانی اپلیکیشن‌هایی که سایر کاربران آن‌ها را توسعه داده‌اند و در اپلیکیشن هولوچین به کار گرفته شده‌اند، مبلغی را پرداخت کنند.

چه چیزی به ارز دیجیتال هولو ارزش می‌دهد؟

ارز دیجیتال هولو ارزش ذاتی خود را از ظرفیت فنی، فناوری، موارد استفاده و میزان به‌کارگرفته‌شدن، وام می‌گیرد. سرمایه جاری بازار هولو تحت تأثیر عوامل مختلف قرار دارد که شامل تعداد کل توکن‌های HOT می‌شود. تعداد محدود توکن‌های این رمزارز همچون یک مکانیسم ضد تورم عمل می‌کند و این موضوع به معنای این است که توکن‌های HOT در درازمدت ارزش خوبی پیدا خواهند کرد.

عواملی مثل ارتقاها، به‌روزرسانی‌ها و سایر اخبارها و رویدادها می‌توانند ارزش ارز دیجیتال هولو را تحت تأثیر قرار دهند. امکان‌پذیر بودن استفاده از شبکه هولو برای ایجاد یک بازار همتا به همتا برای میزبانی اپلیکیشن‌ها و ظرفیت فنی بالای آن برای محقق کردن چنین هدفی، نیز می‌تواند به افزایش ارزش هولو کمک کند.

چه تعداد سکه HOT در شبکه در حال گردش هستند؟

فاواپرس / ارز دیجیتال هولو

تعداد توکن‌های HOT در شبکه هولو محدود و ۱۷۷.۶ میلیارد توکن است و در حال حاضر از این تعداد ۱۷۷,۶۱۹,۴۳۳,۵۴۱ توکن در حال گردش در شبکه هستند. زمانی که کل تعداد سکه‌های در حال گردش HOT در قیمت آن ضرب می‌شوند، ارزش آن‌ها به سرمایه جاری بازار کنونی هولو می‌رسد.

سایر اطلاعات فنی مرتبط با هولو

جدول هش توزیع‌شده نیاز به استفاده فناوری دفتر کل توزیع‌شده در محیط‌های غیرمتمرکز را که امکان میزبانی اپلیکیشن‌های بین کاربران شبکه را فراهم می‌کند، برطرف می‌کند. در صورت استفاده از جدول هش توزیع‌شده دیگر نیازی نیست تمام نودهای محاسبه‌گر با هم کار کنند و به‌صورت هم‌زمان در دسترس باشند؛ زیرا هر یک از نودها به‌تنهایی می‌توانند تراکنش‌ها را تأیید کنند و سپس تراکنش‌های تأییدشده توسط آن‌ها توسط نود کناری بار دیگر تأیید خواهند شد.

سیستم شبکه هولو برای ایجاد بلوک‌های جدید و تائید داده‌های تراکنش‌ها نیازمند هیچ یک از پروتکل‌های اثبات کار و اثبات سهام نیستند یا هیچ یک از مکانیسم‌های اجماع مبتنی بر فناوری دفتر کل نیست. شبکه برای انجام این کار به‌جای استفاده از پروتکل‌ها و مکانیسم‌های مذکور، از جدول هش توزیع‌شده استفاده می‌کند که برای انجام فعالیت مذکور فعالیت انرژی کمتری مصرف می‌کند.

هر کاربری می‌تواند با دسترسی به بخش «هولو هاست» (Holo Host) از طریق باکس هولو هاستینگ (Holo hosting box) میزبانی اپلیکیشن‌ها را بر عهده بگیرد که در پس‌زمینه کامپیوترهایی که نودها را راه‌اندازی می‌کنند، اجرا می‌شود. به لطف این معماری پست بلاکچین کاربرها می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را میزبانی کنند و در مقابل دریافت پاداش، قدرت محاسباتی را برای میزبانی اپلیکیشن‌ها اجاره کنند. پلتفرم هولوچین به‌عنوان یک پل بین محیط غیرمتمرکز که ما آن را به‌عنوان اینترنت می‌شناسیم و محیط غیرمتمرکزی که توسط اکوسیستم هولو ارائه می‌شود، عمل می‌کند.

امنیت شبکه هولو چگونه تأمین می‌شود؟

شبکه هولو با استفاده از جدول هش توزیع‌شده تأمین می‌شود. هدف استفاده از جدول هش توزیع‌شده کسب اطمینان از توانایی یک نود برای تأیید تراکنش‌ها و سپس مشارکت آن نود در ایجاد بلاک قبل از تأیید شدن داده‌های مرتبط با تأیید تراکنش توسط سایر نودهای شبکه است. هولو این داده‌ها را در بین نودها تقسیم می‌کند و وظیفه این نودها بررسی مجدد داده یک تراکنش پس از تأییدشدن آن توسط یک نود است.

سایر نودهای شبکه مطمئن می‌شوند که داده‌ای در حال بررسی آن هستند، معتبر و شفاف است. با انجام این کار ضمن حفظ شفافیت یک لایه امنیتی به شبکه افزوده می‌شود. هسته اصلی مکانیسم هولوچین با استفاده از جدول هش توزیع‌شده ایجاد شده و این هسته باعث به وجود آمدن یک شبکه پست بلاکچین برای تغییر میزان وسعت شبکه و تأمین امنیت آن بدون استفاده از پروتکل‌هایی مانند پروتکل اثبات کار و گواهی اثبات می‌شود.

حتی اگر یک نود به‌اشتباه عمل کند و یک تراکنش نادرست را تأیید کند، سایر نودها زمانی که داده‌ها را مجدداً بررسی می‌کنند، این خطا را تشخیص می‌دهند؛ بنابراین امنیت شبکه با این روش تأمین می‌شود.

نحوه استفاده از هولو

در شبکه هولو سکه هولو که به عنوان «سکه هات» (HOT Coin) نیز شناخته می‌شود، به‌عنوان روش پرداخت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این شبکه افراد می‌توانند در ازای اجاره قدرت محاسباتی به کاربران مختلف برای میزبانی اپلیکیشن‌ها توسط آن‌ها، سکه هولو دریافت کنند و از این راه درآمد خوبی به دست آورند. شما می‌توانید سکه هولو را نیز مانند سایر رمزارزها برای سرمایه‌گذاری نگهداری کنید یا آن را برای کسب سود معامله کنید.

سکه هولو به‌عنوان یک سفته بدهکاری قابل گروگذاری برای توکن «ارز دیجیتال هولوفیوئل» (HoloFuel) قابل‌استفاده است. هولوفیوئل برای انجام ریز تراکنش‌ها (منظور از ریزتراکنش‌ها خرید آیتم‌ها و محصولات مجازی با پول واقعی) و پرداخت وجه به میزبانان قابل‌استفاده است. در زمان ایجاد هولوفیوئل امکان مبادله هولو با این کریپتوکارنسی وجود دارد و شما می‌توانید در ازای پرداخت یک هولو یک هولوفیوئل دریافت کنید یا بالعکس. در حقیقت با مبادله ارز دیجیتال هولو با هولوفیوئل، هولو به‌عنوان ارز ذخیره برای تأمین نقدینگی برای دارندگان هولوفیوئل استفاده می‌شود.

آیا خرید ارز دیجیتال هولو سرمایه‌گذاری خوبی است؟

فاواپرس / ارز دیجیتال هولو

در کل پیش‌بینی کاملاً درست قیمت‌های آینده کریپتوکارنسی‌های مختلف به دلیل نوسان دائمی قیمت آن‌ها تقریباً غیرممکن است و طبیعتاً ارز دیجیتال هولو نیز از این قاعده مستثنا نیست. البته در کل در حال حاضر بازار کریپتو اصلاً در وضعیت مناسبی نیست و سرمایه‌گذاران خود را کاملا ناامید کرده است؛ اما آینده این بازار اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است کریپتوکارنسی‌ها بار دیگر به گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری تبدیل شوند.

ارز دیجیتال هولو برای نخستین بار در تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۱۸ مصادف با ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ به بازار عرضه شد و قیمت آن دو روز پس از عرضه اولیه آن ۰.۰۰۰۴ دلار بود که چهار برابر قیمت اولین سکه عرضه‌شده بود. یک هفته بعد قیمت آن افزایش قابل‌توجهی پیدا کرد و به ۰.۰۰۱۸ دلار رسید و سال بعد ارز دیجیتال هولو قیمتی حتی نزدیک به این قیمت را نیز تجربه نکرد.

در اواخر سال ۲۰۱۸ و اوایل ۲۰۱۹ قیمت ارز دیجیتال هولو در مدت‌زمانی به قیمتی کمتر از قیمت این رمزارز در زمان عرضه اولیه آن رسید و پس از آن در چند مقطع زمانی ثابت بود؛ اما بیشتر مواقع روند نزولی داشت. در پایان سال ۲۰۱۸ قیمت این ارز از ۰.۰۰۰۴۵ دلار گذشت و با افزایشی قابل‌توجه به ۰.۰۰۱۵ دلار رسید. این قیمت تا چند ماه بعد کم‌وبیش ثابت ماند.

در پایان ماه می ۲۰۱۹ بار دیگر شاهد افزایش قیمت ارز دیجیتال هولو بودیم و قیمت این ارز به بالاترین میزان خود از زمان آغاز عرضه آن تا آن زمان رسید که برابر با ۰.۰۰۲۴ دلار بود؛ اما متأسفانه از آن زمان به بعد روند کاهش طولانی مدتی را تجربه کرد. اگرچه قیمت هولو در طی یک سال و نیم قبل از زمان مذکور تقریباً ثابت بود؛ اما به‌طور متوسط روند کاهشی داشت.

 

تشدید پاندمی کرونا در سال ۲۰۲۰ نه‌تنها مانع افزایش قیمت هولو شد؛ بلکه آن را در اواسط ماه مارس به پایین‌ترین میزان خود از زمان آغاز عرضه ارز دیجیتال هولو تا آن زمان رساند و این ارز با قیمت ۰۰۰.۲۸ دلار معامله شد که تقریباً نصف قیمت اولیه آن در سال ۲۰۱۸ بود.

پیش‌بینی قیمت آینده ارز دیجیتال هولو در آن زمان خوش‌بینانه بود و پیش‌بینی می‌شد ابتدا قیمت این ارز به ۰.۰۰۰۹ دلار برسد و در سال ۲۰۲۱ دوباره افت کند. سال ۲۰۲۱ سال بزرگی برای ارز دیجیتال هولو بود؛ زیرا قیمت آن در این سال بسیار زیاد افزایش یافت و در ماه آوریل به بیشترین میزان خود در تاریخ هولو رسید؛ در تابستان و پاییز ۲۰۲۱ هولو در چند مقطع زمانی با قیمت‌های نسبتاً ثابتی معامله شد؛ اما در آغاز سال ۲۰۲۲ با ۰.۰۰۳ دلار معامله شد. در سال ۲۰۲۲ باز هم موفقیت بزرگی برای ارز دیجیتال هولو رقم خورد و در ماه فوریه باز هم رکورد قیمت این ارز شکسته شد.

در مورد پیش‌بینی قیمت آینده ارز دیجیتال هولو هم باید بگوییم پیش‌بینی می‌شود قیمت این کریپتوکارنسی در چند سال آینده افزایشی باشد. البته طبق دیدگاه‌های مطرح‌شده بعید است قیمت این ارز تا پایان سال ۲۰۲۲ افزایش داشته باشد؛ اما قطعاً در سال ۲۰۲۳ افزایشی خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۲۰۲۳ قیمت ارز دیجیتال هولو در بهترین حالت به ۰.۱۳ دلار برسد؛ اما این ارز در سال ۲۰۲۴ با قیمت بسیار بیشتری خریدوفروش شود و قیمت آن در پایان سال ۲۰۲۴ حداقل به ۰.۰۱۹ دلار برسد. طبق پیش‌بینی‌های مطرح‌شده قیمت هولو تا پایان سال ۲۰۲۵ حداقل در سطح ۳ سنت افزایش خواهد یافت؛ البته در کل به دلیل که ارز دیجیتال هولو اکنون دیگر یک ارز قابل‌اعتماد و جاافتاده محسوب می‌شود، احتمال افزایش قیمت آن در نیمه دوم دهه ۲۰۲۰ بسیار زیاد است.

انتظار می‌رود قیمت این رمزارز تا پایان سال ۲۰۳۰ به ۰.۲۴ دلار برسد. در جدول زیر می‌توانید حداقل قیمت، قیمت متوسط و بیشترین قیمت مورد انتظار ارز دیجیتال هولو از سال ۲۰۲۲ تا سال ۲۰۳۰ را مشاهده کنید.

[ninja_tables id=”21855″]

برای مشاهده قیمت ارز دیجیتال هولو از ابتدای ایجاد آن تاکنون و همچنین قیمت لحظه‌ای آن می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

برای خرید ارز دیجیتال هولو ابتدا باید یک حساب کاربری در یک کیف پول ارز دیجیتال ایجاد کنید. سپس آن را از یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر خریداری کنید و به کیف پول انتقال دهید و در آن ذخیره کنید. پیشنهاد ما برای ذخیره‌سازی این ارز دیجیتال کیف پول تراست است. برای ایجاد حساب کاربری در این کیف پول باید مراحل زیر را دنبال کنید:

شما می‌توانید اپلیکیشن موبایل کیف پول تراست را که با نام اپلیکیشن تراست والت (Trust Wallet) برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS ایجاد شده است، دریافت و نصب کنید. پس از نصب اپلیکیشن مراحل زیر را برای استفاده از آن دنبال کنید:

  • پس از نصب اپلیکیشن گزینه Create a new wallet را انتخاب کنید.
  • تیک گزینه I’ve read and accept Term of Service and Privacy policy را بزنید و گزینه continue را انتخاب کنید.
  • پسورد موردنظر خود را وارد و سپس دوباره آن را وارد کنید.
  • تیک گزینه I undrestant that if I lose my recovery words, I will not be able to access my wallet را بزنید و گزینه continue را انتخاب کنید.
  • در صفحه بعدی ۱۲ کلمه نمایش داده می‌شود که باید آن‌ها را یادداشت کنید. توصیه می‌کنیم این کلمات را روی یک تکه کاغذ یادداشت و از کاغذ در مکانی امن با دقت نگهداری کنید؛ زیرا چنانچه فردی به این کلمات دسترسی پیدا کند، می‌تواند به‌راحتی وارد کیف پول شما شود. شما می‌توانید با انتخاب گزینه COPY تمام کلمات را کپی و آن‌ها را در محیط نرم‌افزاری موردنظرتان پیست کنید؛ البته توصیه می‌کنیم این کلمات را در وسایل دیجیتالی خود نگهداری نکنید تا در معرض خطر دسترسی هکرها نباشند. پس از یادداشت این کلمات گزینه continue را انتخاب کنید.
  • در این صفحه باید کلمات را درست به همان ترتیبی که در صفحه قبل نمایش داده شده بودند، انتخاب کنید تا وارد کادر شوند و سپس گزینه Done را بزنید. درصورتی‌که کلمات را با ترتیب درست انتخاب نکنید، نمی‌توانید از این مرحله عبور کنید.
  • در صفحه بعدی پیامی نمایش داده می‌شود که باید با انتخاب گزینه Done آن را رد کنید. پس از رد کردن این پیام، کیف پول آماده استفاده است.

پس از اتمام مراحل ایجاد حساب کاربری در کیف پول ارز دیجیتال، می‌توانید با جستجوی عبارت «خرید ارز دیجیتال هولو یا خرید Holo» در موتورهای جستجو و ورود به وب‌سایت یکی از صرافی‌های معتبر عرضه‌کننده ارز دیجیتال هولو، به‌راحتی آن را بخرید (برای خرید ارز دیجیتالی باید در وب‌سایت صرافی موردنظر یک حساب کاربری ایجاد کنید و موجودی خود را به‌صورت ریالی به‌اندازه‌ای که قصد دارید ارز خریداری کنید، افزایش دهید). پس از انتخاب ارز دیجیتال هولو که در وب‌سایت صرافی‌ها با نماد Holo یا HOT نمایش داده می‌شود، آن را به کیف پول تراست منتقل کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در صفحه‌نمایش داده شده روی گزینه Send کلیک کنید.
  • میزان موردنظرتان را انتخاب کنید و پرداخت را انجام دهید.
  • پس از تکمیل خرید ارز، باید آدرس اختصاصی کیف پول خود را وارد کنید. برای یافتن این آدرس باید وارد کیف پول شوید و آدرس نمایش‌داده‌شده را کپی و در محل تعیین‌شده در وب‌سایت صرافی پیست کنید.
  • پس از پیست کردن آدرس روی گزینه ادامه کلیک کنید.
  • احتمالاً پس از کلیک روی این گزینه پیامی را مشاهده خواهید کرد که جزئیات مرتبط با خرید شما را نشان می‌دهد و در زیر آن گزینه ارسال (Send) وجود دارد. با کلیک روی این گزینه، ارز خریداری‌شده به کیف پول شما منتقل می‌شود. در ضمن می‌توانید آدرس نمایش‌داده‌شده برای ارز را که در وب‌سایت صرافی دیده می‌شود، کپی کنید و سپس با مراجعه به کیف پول و انتخاب ارز Holo و پس از آن انتخاب گزینه Receive، آدرس را در کیف پول پیست کنید.

 

پرسش‌های متداول در مورد ارز دیجیتال هولو

ارز دیجیتال هولو چیست؟

ارز دیجیتال هولو ارز اختصاصی شبکه‌ای به همین نام است. شبکه هولو فضایی مشترک برای ذخیره‌سازی اپلیکیشن‌ها در کنار یکدیگر در فضای ابری به وجود آورده است و میزبانی این اپلیکیشن‌ها توسط کاربران شبکه و همچنین دادوستد اپلیکیشن‌ها بین این افراد نیز امکان‌پذیر است.

آیا خرید ارز دیجیتال هولو سرمایه‌گذاری خوبی است؟

در کل پیش‌بینی کاملاً درست قیمت آینده رمزارزها ازجمله هولو به دلیل نوسان دائمی آن‌ها تقریباً غیرممکن است؛ اما این ارز دیجیتال در حال حاضر یک رمزارز پایدار و جاافتاده محسوب می‌شود و احتمالاً قیمت آن در سال‌های آینده به‌میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا می‌کند.

چگونه ارز دیجیتال هولو را بخریم؟

برای خرید این ارز ابتدا باید برای نگهداری آن یک حساب کاربری در یک کیف پول دیجیتال ایجاد کنید و پس از خریداری ارز از یک صرافی ارز دیجیتال معتبر، آن را به کیف پول منتقل کنید.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.