شباهت عجییب باران کوثری به پروین اعتصامی در شبکه مخفی زنان

با پخش اولین قسمت سریال شبکه مخفی زنان در شبکه نمایش خانگی، سکانسی از این سریال با حضور باران کوثری پربازدید شد.

به گزارش فاواپرس، در سریال شبکه مخفی زنان باران کوثری در نقش پروین اعتصامی بازی می‌کند.

فاواپرس / باران کوثری با گریم پروین اعتصامی در سریال شبکه مخفی زنان

نخستین قسمت سریال شبکه مخفی زنان اولین تجریه کارگردانی افشین هاشمی در سریال‌سازی از شبکه نمایش خانگی نماوا منتشر شد. سکانسی از این مجموعه که در فضایی کمدی به مشکلات زنان در دهه ۳۰ می‌پردازد با حضور باران کوثری در نقش پروین اعتصامی مورد توجه کاربران قرار گفته است.

افشین هاشمی کارگردان این مجموعه با انتشار این سکانس‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: «سعی کردیم زاویه دوربین و حتی زاویه سر بازیگر، مشابه همان تصویری باشد که از پروین اعتصامی، در ذهن همگان ثبت شده است.»

سریال شبکه مخفی زنان

شبکه مخفی زنان یک مجموعه تلویزیونی ایرانی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر درام تاریخی به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است.

از بازیگران اصلی سریال می‌توان به سیامک انصاری، مهدی هاشمی، لیلا حاتمی، شبنم مقدمی، باران کوثری، شقایق دهقان، امیرحسین رستمی و حمید فرخ نژاد اشاره کرد. پخش این مجموعه از ۷ مرداد 1401 به صورت اختصاصی از نماوا آغاز شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن‌ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه اداره سجل احوال، دعوت می‌شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و …»

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.