فیلم رجزخوانی هالک ایرانی با یک فیگور جالب + اعلام زمان مسابقه با گوریل قزاق

باز هم سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی ویدیویی جدید از رجزخوانی خود منتشر کرده است.

به گزارش فاواپرس، در ویدیو رجزخوانی هالک ایرانی، او به عمد دستانش را کاملن باز کرده تا بازوهایش بزرگتر دیده شوند و حالت قلدرانه‌ای به خود بدهد.

او در کنار یک مترجم برای گوریل قزاق رجز می‌خواند؛ البیته اگر مبارزه‌ای واقعی در کار باشد!

آخرین اخبار از مبارزه هالک ایرانی با مبارزه با گوریل قزاق

مبارزه خونین سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی با گوریل قزاقستانی حریف قزاق در چارچوب مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ پخش خواهد شد.

سجاد غریبی (هالک ایرانی) که انتشار فیلم‌های پیش مبارزه و فیس تو فیس او با حاشیه‌های فراوانی در اینستاگرام همراه بود در اولین مبارزه حرفه‌ای مقابل حریف سرسخت قزاق یعنی جومانوف آلمات باخیتوویچ ملقب به گوریل قزاقستانی رقابت می‌دهد.

اولین مبارزه رسمی سجاد غریبی که چند سالی است فعالیت گسترده‌ای در اینستاگرام دارد به گفته برخی کاربران شاید آخرین مسابقه او در رشته MMA باشد؛ چرا که اگر بحث قمار و شرط‌بندی نباشد باید مقابل گوریل قزاقستانی وارد رینگ شود.

در آن سوی میدان جومانوف آلمات باخیتوویچ فایتر سنگین وزن اهل قزاقستان هم البته مبارز حرفه‌ای نیست اما دست کم در تمرینات و فیس تو فیس با هالک ایرانی دست برتری را داشت.

پخش زنده مبارزه هالک ایرانی (سجاد غریبی) با گوریل قزاقستانی

اولین مبارزه رسمی سجاد غریبی که چند سالی است فعالیت گسترده ای در اینستاگرام دارد به گفته برخی کاربران شاید آخرین مسابقه او در رشته MMA باشد؛ چرا که اگر بحث قمار و شرط بندی نباشد باید مقابل گوریل قزاقستانی وارد رینگ شود.

در آن سوی میدان جومانوف آلمات باخیتوویچ فایتر سنگین وزن اهل قزاقستان هم البته مبارز حرفه ای نیست اما دست کم در تمرینات و فیس تو فیس با هالک ایرانی دست برتری را داشت.

برای مشاهده پخش زنده مبارزه هالک ایرانی (سجاد غریبی) با گوریل قزاقستانی می‌توانید به این وب‌سایت مراجعه کنید.

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.