افتضاح و تحقیر سجاد غریبی، هالک ایرانی مقابل گوریل قزاقستانی + فیلم کتک خوردن او

سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.

شکست تحقیرآمیز سجاد غریبی، هالک ایرانی مقابل گوریل قزاقستانی؛ تنها دستاورد در اولین تجربه مبارزه واقعی وی پس از رجزخوانی‌های فراوان بود.

سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد. سجاد غریبی فعالیت گسترده‌ای در اینستاگرام دارد و با انتشار تصاویر و کلیپ‌هایی از خود، تبدیل به چهره اینستاگرامی شده است.

فاواپرس / شکست تحقیرآمیز سجاد غریبی، هالک ایرانی مقابل گوریل قزاقستانی

شکست تحقیرآمیز سجاد غریبی، هالک ایرانی

سجاد غریبی بالاخره دیشب در دبی اولین تجربه مبارزه اش در درون رینگ را انجام داد و مقابل تایتان قزاق یا همان گوریل قزاق ایستاد. مبارزه این دو یک فاجعه و افتضاح کامل بود، همان چیزی که انتظار می رفت. هیچ یک از این دو تجربه قبلی بوکس حرفه ای یا حتی آماتور نداشت و همین موضوع کیفیت مبارزه آن ها را نشان می داد. جومانوف آلمات باخیتوویچ اما ظاهراً مشت های بیشتری انداخته بود و برتری خود را در مسابقه دیشب به هالک ایرانی نشان داد.

فاواپرس / شکست تحقیرآمیز سجاد غریبی، هالک ایرانی مقابل گوریل قزاقستانی

سجاد غریبی علیرغم تمام حواشی و کری خوانی هایش در بیش از یک سال گذشته برای مارتین فورد و بعدتر گوریل قزاق، هیچ پاسخی برای مشت های باخیتوویچ نداشت و تقریباً کاری جز فرار و پشت کردن به حریف خود انجام نداد.

تنها یک دقیقه بعد از شروع مسابقه در راند اول بود که داور دخالت کرده و به او فرصتی برای تسلیم شدن یا ادامه مبارزه و مشورت با مربی اش داد و غریبی توانست بعد از لحظاتی به مبارزه بازگردد. دقیقه دوم راند اول نیز او به فرار و پشت کردن به حریف خود ادامه داد هر چند یک بار تایتان قزاق تعادلش را از دست داده و زمین افتاد در حالی که سجاد غریبی به او حمله ور شده و سعی کرد او را ناک اوت کند.

فاواپرس / شکست تحقیرآمیز سجاد غریبی، هالک ایرانی مقابل گوریل قزاقستانی

به وضوح دیده می شد که هم سجاد غریبی و هم تایتان قزاق ذره ای در بوکس تجربه و تبحر نداشته و ضربات مشت را بدون تکنیک و کنترل خاصی به سمت یکدیگر پرتاب می کردند هر چند شرایط برای ورزشکار قزاق بسیار بهتر از سجاد غریبی بود. سجاد غریبی که در همان ثانیه های اول مبارزه نفسش به شماره افتاده و دائم روی طناب می افتاد در دقیقه دوم راند اول مبارزه توانش را به طور کامل از دست داد و گوریل قزاق با یک هوک راست او را روی طناب انداخت.

فاواپرس / شکست تحقیرآمیز سجاد غریبی، هالک ایرانی مقابل گوریل قزاقستانی

در حالی که سجاد غریبی به روی رینگ افتاده بود و راند اول نیز ثانیه های آخرش را طی می کرد، داور وارد عمل شده و پایان مسابقه با ناک اوت شدن هالک ایرانی را اعلام کرد. مسابقه دیشب سجاد غریبی و گوریل قزاق نشان داد که صحبت های مارتین فورد در مورد هالک ایرانی صحت داشته و وی به هیچ عنوان شباهتی به عکس ها و ویدیوهایی که در شبکه های اجتماعی می گذارد ندارد.

او دیشب همانند رقیب قزاقش حتی جرأت در آوردن لباس هایش را نداشت و برخلاف دیگر مسابقات شب گذشته بوکس در دبی، با تی شرت ورزشی و شورت بلند وارد زمین شد تا عدم تناسب اندامش کمتر مشهود باشد. به نظر می رسد این پایان راه سجاد غریبی در رینگ بوکس باشد.

شکست غریبی در مبارزه با فایتری آماتور، فوتوشاپی بودن هالک ایرانی و تصاویری که او به اشتراک می‌گذارد را بیش‌تر نمایان کرد. پیش از این مبارزه او با مارتین فورد، پس از کری خوانی‌های فراوان لغو شده بود که بازتاب گسترده‌ای در میان کاربران ایرانی فضای مجازی داشت. فیلم کامل این مبارزه را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

صحبت‌های سجاد غریبی و مربی‌اش پس شکست مفتضحانه هالک ایرانی

حمزه مرادیان که در روزهای اخیر به عنوان مربی سجاد غریبی ظاهر شده بود، بعد از شکست تحقیرآمیز سجاد غریبی مقابل تایتان قزاق در ویدیویی که خود سجاد غریبی نیز در آن حضور داشت بار دیگر شکست هالک ایرانی را به مسائل اقتصادی و نداشتن تمرین مرتبط کرده و مدعی شد وی تنها دو هفته تمرین کرده و امکان کنسل کردن مسابقه نیز وجود نداشته است. سجاد غریبی و مربی اش در ادامه بابت این باخت خبرساز عذرخواهی کردند.

مصطفی هاشم زهی که گفته می شود مدیر برنامه های سجاد غریبی است پس از شکست مملو از افتضاح سجاد غریبی از گوریل قزاق در شب گذشته در پستی اینستاگرامی باخت او را به استرس و ترس از شکست مرتبط کرده و نوشت

سجاد به حریف نباخت به استرس این بازی باخت حداقل من بیشتر از همه سجاد رو میشناسم و میدونم که این آدم در رینگ سجاد نبود چون حساسیت این مسابقه و ترس از قضاوت مردم اصلا نگذاشت که تمرکز کنه، همیشه نگران شکست این بازی بود نگران قضاوت و نگران حرف مردم اگه کسی میگه سجاد آمده نبود اتفاقا آماده ترین حالت این چند سال بود از بعد فورد شبانه روزی تمرین کرد ولی باز در آخرین لحپه و رختکن نگرانی از شکست تمام وجودش رو پر از استرس کرد و نتیجه این شد که به بازی ادامه نداد اون شکست نخورد از دوباره زمین خوردن ترسید از حرف مردم.

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
1 دیدگاه
  1. آواتار ناشناس
    ناشناس می‌گوید

    دنبه اینستاگرامی و چاقال خیکی فضای مجازی فکر کرده تمام دنیا مثل ایران بی حساب و کتابه ……. بچه برو

ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.