وب‌سایت جدید سپ رونمایی شد

سپ پرتراکنش‌ترین شرکت پرداخت در خاورمیانه، از وب‌سایت جدید خود رونمایی کرد.

سپ پرتراکنش‌ترین شرکت پرداخت در خاورمیانه، از وب‌سایت جدید خود رونمایی کرد. به گفته سید محمدرضا هدایتی، وب‌سایت جدید با ظاهری اختصاصی و باتوجه‌به اصول UX طراحی شده است و مخاطبان می‌توانند در کمترین زمان به بخش‌های موردنیاز، دسترسی پیدا کنند.

به گزارش روابط‌عمومی سپ، در راستای بازآفرینی این برند، از وب‌سایت جدید سپ رونمایی شد تا دریچه‌های جدیدی از ارتباط با مخاطبان این برند گشوده شود.

سیدمحمدرضا هدایتی مدیر واحد ارتباطات سپ هدف از راه اندازی وب سایت جدید شرکت را ارتباط موثر و تعاملی با سهامداران و مشتریان می‌داند: «وب سایت قدیمی، همگام با نیازها و سلایق مخاطبان دهه پیش طراحی شده بود و باتوجه به جهان پرشتاب تکنولوژی و ارتباط سپ با مخاطبان نسل جوان، تصمیم گرفتیم با مطالعه و نیازسنجی‌های فراوان، وب‌سایت جدیدی طراحی شود تا دریچه‌های تازه‌ای به سمت مخاطبان شرکت سپ، در راستای کوتاه‌تر کردن پل ارتباطی با سازمان گشوده شود.»

فاواپرس / وب‌سایت جدید سپ رونمایی شد

مدیر ارتباطات سپ با اشاره به اینکه وب سایت جدید سپ در ادامه بازآفرینی برند است، خاطر نشان کرد: «سرعت بالا، دسترسی سریع، طراحی واکنش گرا جهت سازگاری با تلفن های هوشمند و تبلت‌ها، تعاملی بودن ارتباط با مخاطب و کاربر پسند بودن از ویژگی های وب سایت جدید سپ است.»

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.