فیلم قمه زنی شاهرخ خان در روز عاشورا

به تازگی ویدیویی از قمه زنی شاهرخ خان در حضور مراسم عزاداری امام حسین (ع) در هند در فضای مجازی و توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده است.

به تازگی ویدیویی از قمه زنی شاهرخ خان در حضور مراسم عزاداری امام حسین (ع) در هند در فضای مجازی و توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده است. ویدیویی که به شکل گسترده بازنشر شده و واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته است.

در این ویدیو شاهرخ خان به همراه جمعیت زیادی از مردم مسلمان هند که لباس مشکی به تن دارند، مشغول عزاداری برای امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) است و در صحنه‌ای دیگر شاهد قمه زنی شاهرخ خان هستیم. اما این ویدیو متعلق به ۵ سال قبل است و مربوط یکی از فیلم‌های شاهرخ خان است، که اتفاقا آن زمان فروش قابل توجهی را هم به ثبت رساند.

اگر فیلم سینمایی رییس به کارگردانی راهول دهولاکایا و بازیگری شاهرخ خان، نوازالدین صدیقی، ماهیرا خان، محمد زیشان ایوب، شبا چاد‌ها و جایدیپ اهلاوات را دیده باشید، احتمالا به خاطر دارید که شاهرخ خان در این فیلم از کودکی برای تاجران الکل کار می‌کرد و بالاخره تصمیم گرفت که به‌طور مستقل تجارت خود را شروع کند.

فیلم قمه زنی شاهرخ خان

او رفته رفته به یکی از بزرگترین تاجران تبدیل شد و در این میان از ثروت به دست آمده اش به مردم گرسنه و فقیر کمک می‌کرد. این سکانس نیز مربوط به همین بخش از فیلم است که حالا میان کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود و در واقع تصاویر قمه زنی شاهرخ خان خبر تازه‌ای نیست.

در واقع ویدیو و تصاویری که به صورت گسترده باز نشر شده است در واقع مربوط به عزاداری و قمه زنی شاهرخ خان در روز عاشورای حسینی نیست و متعلق به سکانس یکی از فیلم هایی است که با درخشش او بسیار معروف و پرفروش شد.

بله درست است که در این ویدیو، شاهرخ خان و جمعی از مسلمانان هندوستان با لباس مناسب عزاداری و مشکی در حال عزاداری برای حضرت عباس (ع) و امام حسین (ع) می باشند اما با کمی بررسی در فضای صحنه ها و سبک فیلمبرداری و … روشن شد که این ویدیو بخشی از فیلم معروف «رییس» است که حدود 5 سال پیش به دلیل فروش قابل توجهش، آمار فوق‌العاده‌ای را به ثبت رساند و قمه زنی شاهرخ خان برای امام حسین صحت ندارد.

فاواپرس / فیلم قمه زنی شاهرخ خان در روز عاشورا

مختصری درباره فیلم سینمایی اکشن رییس شاهرخ خان

فیلم سینمایی اکشن رییس با بازی شاهرخ خان و کارگردانی راهول دهولاکیا در ژانویه 2017 منتشر شد و در مدت کوتاهی، سازندگانش را صاحب درآمدی بالا کرد. تهیه‌کننده این فیلم فرهان اختر و نویسنده راهول دهولاکیا بود.

فیلم رییس روایتگر داستان مردی به نام رییس با بازی شاهرخ خان است که یکی از بزرگترین تاجران الکل در گجرات است اما قلب مهربانی دارد و همواره به مردم کمک می کند. رییس به دلیل تحت تعقیب قرار گرفتن از سوی افسر پلیس وظیفه شناسی به نام مجبوردار (نوازالدین صدیقی) از دوست قدیمی‌اش به نام موسی درخواست می‌کند تا مسئولیت حمل محموله‌ای از شمش‌های طلا را برعهده بگیرد.

اما موسی با گذاشتن مواد منفجره در بین محموله چندین شهر را به آتش کشیده و مردم بی گناهی در این میان کشته می شوند، به همین خاطر رییس دوستش موسی را می‌کشد و خود را تسلیم پلیس می‌کند و…..

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.